اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ترافیک شهرستان شیراز اعلام کرد

نارضایتی شهروندان از کندی اجرای پروژه‌های شهری شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: شهرداری شیراز روند اجرایی پروژه‌های شهری را با سرعت بیشتری دنبال کند، چراکه نارضایتی‌هایی از ایجاد نابسامانی‌های ترافیکی مشاهده می‌شود.

نارضایتی شهروندان از کندی اجرای پروژه‌های شهری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان شیراز با اشاره به تقاطع غیرهمسطح معالی‌آباد و ترافیک موجود در این منطقه اظهار داشت: دستگاه‌های متولی موظفند براساس تصمیم شورای ترافیک عرض این معبر را از دو خط فعلی با عقب‌نشینی کارگاه پیمانکار به سه خط افزایش داده تا گره ترافیکی موجود در این محدوده برطرف شود.

رئیس شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان شیراز با انتقاد از عدم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان در اجرای برخی پروژه‌های شهری، تصریح کرد: اخذ مجوز در پروژه‌های شهری از سوی شورای ترافیک و حمل و نقل این شهرستان امری ضروری است که می‌توان از برخی گره‌های ترافیکی شهر جلوگیری کرد.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس پیمانکار پروژه زیرگذر میدان احسان که فاقد مجوز شورای ترافیک است، باید در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر تردد اقدام کند و به دنبال آن شهرداری شیراز نیز نسبت به تهیه طرح ترافیکی و اخذ مجوز اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه اجازه اجرای پروژه‌های عمرانی شهری بدون اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان را نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز مراقبت‌های لازم را در این مورد انجام دهد و در زمان حاضر نیز روند اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های شهری خود را با سرعت بیشتری دنبال کند، چراکه با توجه به تماس‌ها و حضور شهروندان در فرمانداری شیراز نارضایتی‌هایی از کندی اجرای برخی پروژه‌های شهری و ایجاد نابسامانی ترافیکی مشاهده می‌شود.

به گزارش فارس، در چهارمین جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان شیراز در مورد تامین اتوبوس‌های شهری برای شهر جدید صدرا، کاهش سرعت‌گیرهای نصب شده در بلوار نواب به همراه استانداردسازی سرعت‌گیرهای سطح شهر، احداث پل‌های جدید عابر پیاده، تعویض پل بلوار صنایع تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید و استحکام‌بخشی پل موجود تا راه‌اندازی پل جدید از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول