اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال به مشاغل خانگی مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان از اختصاص 10 میلیارد به منظور ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کار خرد در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال به مشاغل خانگی مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان اظهار کرد: در مجموع 60 درصد از اعتبارات اعطایی به این طرح‌ها تاکنون پرداخت شده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار با هزینه ارزان را از مزیت‌های مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: باید با شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم شهرستان در این حوزه مشاغل خانگی را بومی و آن را گسترش داد.

رشیدی‌پور تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در راستای تحقق اهداف توسعه و رشد اقتصادی کشور مهم‌ترین دغدغه و اولویت کاری دولت است که با حمایت از تولید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد اشتغال پایدار در کشور محقق می‌شود.

به گفته وی، باید با تقویت بخش تولید سرمایه‌های مردمی را به سمت اشتغال هدایت و تولید را رونق بخشید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی با عنوان طرح شبنم به‌ منظور رفاه حال مردم در حال اجراست و می‌طلبد مردم همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

فرماندار مریوان از انتخاب شدن شهرستان مریوان به‌عنوان مرکز ستاد راهیان نور استان کردستان خبر داد و گفت: از ابتدای تیرماه جاری روزانه هزار تا یک‌هزار و 500 زائر از مناطق عملیاتی مریوان از جمله یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر 4 واقع در حاشیه دریاچه زریوار بازدید خواهند کرد.

رشیدی‌پور یادآور شد: بی‌شک مردم متدین مریوان همواره ثابت کرده‌اند که میزبان خوبی برای مهمانان بوده و از حضور زائران راهیان نور هم استقبال خواهند کرد.

وی در پایان به تشکیل هسته‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به‌ویژه در سطح ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت: این هسته‌ها در ابعاد مختلف به‌ویژه تذکر لسانی وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول