اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میادین میوه و تره‌بار شیراز:

مشکلات قانون مشاغل خانگی بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار و سازماندهی مشاغل شیراز گفت: مشکلات مربوط به قانون مشاغل خانگی در کارگروه تخصصی بررسی می‌شود.

مشکلات قانون مشاغل خانگی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهنام جعفری صبح امروز در حاشیه برگزاری این نشست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کارگروه از سال 79 در راستای اهداف سازمانی و تبادل اطلاعات، همفکری و هم‌اندیشی مدیران سازمان‌ها در راستای حل مسائل و مشکلاتی که در انجام وظایف سازمانی به ‌وجود می‌آید با نظر کمیته معاونان کلان‌شهرها تشکیل شد.

وی افزود: استفاده از تجارب موفق کلان‌شهرها در پیشبرد اهداف و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در برخورد با مشکلات تخصصی سازمان‌ها را از دیگر اهداف این کارگروه است.

دبیر دوازدهمین کارگروه تخصصی سازمان‌های میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای کشور ادامه داد: در هر کارگروه مواردی که حاصل نظر جمعی مدیران بوده، مصوب و به سازمان‌ها اعلام شده است تا پیگیری کرده و نتیجه را اعلام کنند.

جعفری تصریح کرد: در این جلسه با توجه به مصوبات قبلی و نیز نظرخواهی از مدیران سازمان‌ها، مسائل و مشکلات قابل طرح بررسی و پس از جمع‌بندی سرتیتر مطالب مورد بحث اعلام شد.

وی اضافه کرد: بررسی و مشکلات اساسنامه سازمان‌ها و پیگیری اصلاح آن، لزوم احداث مجموعه بازارهای عرضه مستقیم مایحتاج ضروری در راستای اجرای اساسنامه سازمان‌ها، بررسی مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌‌های سازماندهی مشاغل آلاینده و راهکارهای اقتصادی‌کردن پروژه‌ها  از جمله مباحثی است که در این نشست بررسی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین بررسی مشکلات مربوط به قانون مشاغل خانگی، بازارهای شهرداری با عنوان مشخص، شیوه ساماندهی کارگران ساختمانی، عرضه میوه و تره‌بار در بازارها، نیازها و تدوین برنامه آموزشی تخصصی سازمان‌ها و چگونگی اخذ پروانه کسب برای واحدهای تجاری زیرپوشش، از مهم‌ترین سرتیترهای مباحث این نشست است.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار و سازماندهی مشاغل شیراز ادامه داد: شهرهای تهران، مشهد، قم، کرج، تبریز، اهواز، شیراز، اصفهان و کرمان کلان‌‌شهر‌ها و شهرهای ارومیه، همدان، کرمانشاه، بندرعباس، رشت و زاهدان نیز شهرهای بزرگ حاضر در این نشست هستند.

به گزارش فارس، این کارگروه از امروز به مدت دو روز در سالن اجتماعات سازمان میادین میوه و تره‌بار و سازماندهی مشاغل شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول