اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فنی‌ و ‌حرفه‌ای بشرویه خبر داد

صدور 100 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی در بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و ‌حرفه‌ای بشرویه گفت: تاکنون تعداد 100 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی برای متقاضیان دریافت وام در بشرویه صادر شده است.

صدور 100 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی در بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در راستای ارائه تسهیلات مشاغل خانگی، مرکز آموزشی فنی‌ و ‌حرفه‌ای بشرویه اقدام به معرفی افراد متقاضی دریافت وام کرده است.

وی ادامه داد: در زمینه مشاغل خانگی تعداد 90 نفر از طریق اداره کار به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد 26 نفر موفق به دریافت وام شده‌اند.

مدیر مرکز آموزشی فنی ‌و ‌حرفه‌ای بشرویه افزود: افراد متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی از نظر داشتن مهارت، مکان مناسب برای ایجاد شغل و دارا بودن گواهینامه از فنی‌ و‌ حرفه‌ای بررسی شده که به رشته‌های قابل اجرا در منزل نظیر طراحی دوخت، گلدوزی و تایپ و تکثیر تسهیلات تعلق می‌گیرد.

حسنی تصریح کرد: در زمینه مشاغل خانگی با بازدیدهای صورت گرفته تعداد 10 پرونده مورد بازدید قرار گرفته که چهار پرونده به دلیل نامناسب بودن مکان ایجاد شغل و مشکل در خرید تجهیزات برگشت خورده و در طی روزهای آینده بازدید مجدد می‌شود. 

وی از بانک‌های عامل خواست تا با مساعدت لازم در زمینه ارائه تسهیلات به افراد متقاضی در راستای ایجاد شغل جدید گام بردارند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و‌ حرفه‌ای بشرویه یادآور شد: فنی ‌و ‌حرفه‌ای بشرویه با مشکل کمبود اعتبار مواجه است و از بانک‌ها درخواست می‌شود به تعهدات ریالی که در استان انجام شده، عمل کنند.

حسنی از ارائه آموزش برای ارتقای مهارت در این مرکز خبر داد و گفت: افراد شاغل به کسب و کارهای خانگی برای دریافت آموزش‌ها دعوت شده و پس از نیازسنجی به منظور ارتقای مهارت و پیشرفت در کار، به آنها آموزش داده می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های کلی در زمینه بازاریابی، کارآفرینی، بهداشت و ایمنی و مباحث تخصصی در هر رشته به افراد داده می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول