اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین خبر داد

رشد 30 میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی ورامین

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: میزان اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته از رشد 30 میلیارد ریالی برخوردار شده است.

رشد 30 میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، حسین یاسینی ساعاتی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین، گفت: میزان اعتبارات تملک دارایی شهرستان ورامین در ابتدای سال گذشته 155 میلیارد ریال اعلام شده بود که با پیگیری و رایزنی مسئولین شهرستان ورامین، این میزان تا 450 میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین، اظهار داشت: در سال گذشته اجرای 186 پروژه در شهرستان ورامین پیش‌بینی شده بود.

وی ادامه داد: میزان اعتبارات تملک دارایی شهرستان ورامین در سال جاری، 187 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در مقایسه با ابتدای سال گذشته از رشد 30 میلیارد ریالی برخوردار شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این میزان اعتبارات می‌تواند از رشد چهار برابری در پایان سال برخوردار شود. 

یاسینی افزود: شهرستان ورامین از نظر جذب اعتبارات استانی در استان تهران پس از شهر تهران، شهرستان ری و رباط کریم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین عنوان کرد: در بودجه سال 91 شهرستان ورامین، اجرای 161 پروژه عمرانی در نظر گرفته شده که عمدتاً پروژه‌های نیمه‌تمام، مصوب سفر هیئت دولت و یا پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان می‌باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه تلاش مسئولان شهرستان ضمن افزایش میزان اعتبارات، شاهد تسریع بخشیدن به اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان ورامین باشیم.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول