اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان خبر داد

افزایش 21 درصدی اعتبارات عمرانی دلفان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال نسبت به مشابه سال قبل 21 درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 21 درصدی اعتبارات عمرانی دلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مهدی پازوکی صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات سال جاری این شهرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 160 میلیارد و 953 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ای و درآمدهای نفتی به این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: امسال 196 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان دلفان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امسال اولویت اجرا با طرح‌های نیمه‌تمام است، اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف اجرا و تکمیل 153 طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این شهرستان می‌شود.

وی افزود: از این میزان اعتبار 96 میلیارد و 970 میلیون ریال از محل اعتبارات سرمایه استانی و 66 میلیارد و 774 میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و 32 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه خاص تأمین شده است.

سرپرست فرمانداری دلفان ادامه داد: این میزان اعتبار عمرانی که نسبت به سال گذشته 21,9 درصد رشد یافته، نقش موثری در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی دارد.

پازوکی نظارت دقیق بر صرف اعتبارات و روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها مهم‌تر از تعریف و اجرای طرح‌های جدید است.

وی، مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان را در سال جاری، تکمیل طرح دیجیتالی شدن فرستنده‌های تلویزیون، برنامه حمل و نقل جاده‌ای، عمران شهری، آب‌رسانی شهری و روستایی، اجرا و تهیه طرح هادی روستایی و کمک به تکمیل مساجد، حوزه علمیه و ساخت مصلای نورآباد عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری دلفان تاکید کرد: اولویت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان دلفان باید معطوف به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و نظارت بر اجرای دقیق آنها باشد.

پازوکی با تاکید بر اینکه باید مسئولان اجرایی شهرستان با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق اعتبارات تعیین شده دستگاه خود را جذب و با دقت عمل هزینه کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف و موظف هستند نسبت به اجرا و پی‌گیری مصوبات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند و با جدیت مصوبات را پی‌گیری کنند.

به گزارش فارس از دلفان، کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات تملک ‌دارای شهرستان دلفان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری لرستان و مسئولان اجرایی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول