اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

حفظ راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات به موقع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: حفظ راه‌ها به عنوان سرمایه ملی نیازمند تامین به موقع اعتبار بخش راهداری است.

حفظ راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات به موقع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی بعد از ظهر امروز در شورای راهداری استان با بیان این مطلب اظهار داشت: تامین به موقع اعتبار پروژه‌های نیمه تمام و راهداری باید در اولویت قرار گیرد.

وی تابستان را فرصت مناسبی برای بررسی مشکلات محورهای ارتباطی دانست و افزود: در برنامه دوره‌ای منظم، ابنیه فنی، بستر رودخانه و سطح آسفالت محورها بازدید و تا قبل از آغاز بارندگی هرگونه تعمیر، پاکسازی و رگلاژ  مورد نیاز انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تاکید کرد: مدیریت راهداری باید قبل از آغاز بارش‌های فصلی ایمن‌سازی محورها را به صورت جدی پیگیری کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: روسای ادارات شهرستان‌ها باید با تکیه بر قانون و بهره‌گیری از توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی محقق شدن برنامه‌ها بر اساس چشم‌انداز را پیگیری کنند.

زندیه‌ وکیلی همچنین کاهش تصادفات در محورها را یکی از اهداف مهم راه و شهرسازی عنوان و تاکید کرد: همزمان با اقدامات راه و شهرسازی برای احداث و نگهداری راه‌ها  همکاری پلیس و مشارکت کاربران جاده‌ای در راستای تردد ایمن ضروری است.

وی اضافه کرد: با ادغام صورت گرفته در بخش راه و مسکن خدمات اداره کل راه و شهرسازی گسترده‌تر شده و در این راستا فعالیت ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌های بندرخمیر و سیریک آغاز شده و ساختمان اداری این دو شهرستان در حال احداث است که با بهره‌برداری از آنها خدمات مطلوبی به عموم مردم این شهرستان‌ها ارائه خواهد شد.

این مسئول گفت: ثبت نام مسکن مهر همچنان ادامه دارد و کار ثبت نام در شهرستان‌های زیر 20 هزار نفر از طریق بنیاد مسکن و در شهرستان‌های بزرگ از طریق ادارات پست انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول