اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

توزیع اعتبارات شهرستان‌ها عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با اشاره به کاهش یک درصدی سهم اعتبارات این شهرستان گفت: توزیع اعتبارات شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد عادلانه نیست.

توزیع اعتبارات شهرستان‌ها عادلانه نیست

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سهم شهرستان بویراحمد از اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 29 درصد بوده، ولی این درصد امسال به 28 درصد کاهش پیدا کرده است.

این مسئول عنوان کرد: این شهرستان 34 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد و روستاهای بسیار محرومی نیز در این شهرستان وجود دارد که جا داشت اعتبارات این شهرستان اگر افزایش پیدا نمی‌کرد کاهش پیدا نکند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات عادلانه نبوده و لازم است تغییراتی در این زمینه اعمال شود.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌ها عمل نشده، تصریح کرد: لازم است با نشست‌های درون استانی شیوه اختصاص اعتبارات به شهرستان‌ها بررسی و نقاط ضعف آن را رفع کنیم.

الفونه در بخش دیگری از صحبت‌هایش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد را انسان‌های شایسته‌ای خواند که همواره به روش‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی هستند.

این مسئول ابراز داشت: این مردم شایسته خدمت هستند و ما مسئولان باید با افتخار، نوکری آنان را کرده و از هیچ تلاشی برای بهبود کمی و کیفی خدمات به آن‌ها دریغ نکنیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: نظام مقدس اسلامی خدمات قابل توجهی در سطوح مختلف به مردم ارائه کرده، ولی برای رسیدن به جایگاه واقعی و در شان مردم و انقلاب نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال کاهش جمعیت شهرنشینی و حاشیه‌نشینی هستیم راهی نداریم جز اینکه خدمات اولیه و مورد نیاز مردم در روستاها را تامین و زمینه اشتغال و درآمد را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، بعد از این اظهارنظر فرماندار بویراحمد، اکبر نیکزاد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد تا با حضور معاون برنامه‌ریزی خود، فرمانداران هفت شهرستان این استان و دستگاه‌های معترض نشستی برگزار و به اعتراضات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول