اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی پرچم عدل الهی را در جهان برافراشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران با حاکم کردن ارزش‌های دینی و الهی بستر لازم را برای برافراشته شدن حکومت عدل الهی در جهان فراهم کرده است.

انقلاب اسلامی پرچم عدل الهی را در جهان برافراشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش‌ از ظهر امروز در گردهمایی مدیران‌کل ادارات مالی و روسای امور اداری استانداری‌های کشور در شهرکرد، اظهار داشت: امروز در کشوری خدمت و فعالیت می‌کنیم که ارزش‌های الهی و دینی در آن حاکم و پرچم عدالت‌خواهی و عدالت‌گستری در آن برافراشته شده است.

وی افزود: حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس حاکمیت الهی و در طول این حاکمیت قرار دارد و ما افتخار آن را داریم که بر پایه این نظام زمینه و بستر مناسبی را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم ‌کنیم.

نکونام با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام ولایی است، تصریح کرد: بر همین اساس ویژگی‌هایی که در دین اسلام وجود دارد بر نظام ما نیز حاکم است و ما میراث‌دار نظامی هستیم که در آن ارزش‌های الهی و انسانی در همه جوانب و عرصه‌های آن حاکم است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: البته این در حالی است که همه حکومت‌ها و نظام‌هایی که در عصر غیبت حاکم می‌شوند از نقص و نارسایی مصون نبوده و کامل نیستند.

نکونام، انقلاب اسلامی ایران اسلامی را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: ما در عصر غیبت با حاکم کردن ارزش‌های دینی و الهی موظفیم زمینه و بستر لازم را برای برافراشته شدن حکومت عدل الهی در جهان فراهم کنیم.

وی افزود: در حکومت‌های اسلامی عصر غیبت ممکن است نارسایی‌ها و نقایصی وجود داشته باشد اما این مسائل از مقتضیات عصر غیبت است و نباید برای افراد شک و شبهه‌ای ایجاد کند.

نکونام بر ضرورت تقویت ارزش‌های دینی و الهی در جامعه تاکید کرد و گفت: در عصر غیبت تکلیف هر مسلمان و موحدی این است که ارزش‌های الهی و انسانی را تقویت و به سلامت نظام جمهوری اسلامی کمک کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خدمتگزاری برای مدیران و مسئولان نظام فرصت مناسبی را فراهم کرده تا در این فرصت بتوانند در توفیق بیش از پیش نظام، نقش مهم و موثری ایفا کنند.

نکونام بر ضروت تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها و بخش‌های نظام تاکید و تصریح کرد: باید در پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ها و اقدامات خود، به دستورات و رهنمودهای ولی‌فقیه به عنوان محور نظام اسلامی توجه اساسی شود.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی درست و به موقع از خود و دستگاه‌ مربوطه، توجه به سلامت و عدالت اداری در کارها و توجه به حقوق مردم و کارکنان از دیگر اموری است که در اجرای مطلوب امور باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول