اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هفتکل:

کارفرمایان مهارت آموختگان بومی را جذب کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار هفتکل تأکید کرد: همه کار فرمایان و پیمانکاران باید نیروی کار مورد نیاز خود را از بین مهارت آموختگان بومی در سطح شهرستان تأمین نمایند.

کارفرمایان مهارت آموختگان بومی را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، بهزاد صالح بیگی ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان هفتکل به مناسبت هفته ملی مهارت و فناوری قانون الزام فراگیری آموزش‌های مهارتی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جذب نیروی کار شرکت‌های پیمانکاری از میان دانش آموختگان و مهارت دیدگان بومی بهره وری را افزایش داده و زمینه را برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان جویای کار شهرستان بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی نقش تعیین کننده‌ای در توسعه پایدار دارند، تصریح کرد: نباید به وضعیت فعلی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از لحاظ کمی و کیفی قانع باشیم بلکه لازم است نسبت به توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی برای همه جوانان و گروه‌های هدف مطابق نیازهای بازار کار برنامه ریزی لازم به عمل آید.

فرماندار هفتکل تأکید کرد: در زمینه اجرایی نمودن قانون الزام فراگیری آموزش‌های مهارتی، حمایت همه جانبه از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموختگان به عمل خواهد آمد.

صالح بیگی از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه مدیر و مجموعه کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی قدردانی کرد.

در این دیدار ابراهیم اسدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سال گذشته مراکز برادران، خواهران و آموزشگاه‌های آزاد و همچنین فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این مراکز ارائه کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول