اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

رویکرد معرفتی مهارتی دانش‌آموزان را آبدیده می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت:‌ رویکرد معرفتی مهارتی در قالب برنامه‌های تابستانی نسل جوان و نوجوان ما را برای حضور در سنگرهای مختلف انقلاب آبدیده‌تر از هر زمان دیگر می‌کند.

رویکرد معرفتی مهارتی دانش‌آموزان را آبدیده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی عصر امروز در نشست اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: ما در قالب طرح تابستانی بوستان معرفت تربیت و تعالی دو هزار دانش‌آموز را در اولویت قرار دادیم به طوریکه معتقدیم پر کردن اوقات فراغت این تعداد دانش‌آموز با برنامه‌های متنوع می‌تواند زهر آسیب‌ها و تهدیدهای فرهنگی استکبار را فرو بنشاند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این طرح اوقات فراغت سعی کردیم از کارشناسان تربیتی استفاده کنیم تا دانش‌آموزان با الگوهای تربیتی نمونه آشنا شده و خود را مجهز به ابزار ایمان، اعتقاد و معنویت کنند.

علامتی به رویکرد معرفتی و معنوی این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: در این باب برنامه‌های مختلفی همچون بزم شهدا، سرگذشت‌پژوهی دانش‌آموزان شهید و مطالعه وصایای شهیدان با نکته‌برداری از مهم‌ترین مسایل و مباحث پیرامونی مورد توجه قرار گرفته است که سعی داریم با تقویت بنیه‌های دینی، جریان‌شناسی انقلاب اسلامی و همچنین بحث‌های نظری و عملی ولایت فقیه یک تقویت واقعی را در مبانی آموزشی نظام اسلامی ارائه کنیم.

به گزارش فارس، مسئول انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل به رویکرد مهارتی، تشکیلاتی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز سعی کردیم دانش‌آموزان و نسل آینده را با مهارت‌های ارتباط‌گیری، گفت‌وگو و بیان مطالب در قالب سخنرانی‌ها آشنا کنیم که در این رویکرد انجمن اسلامی سعی کرده است در فضای ارزشی و اسلامی کارها را به پیش ببرد.

وی سومین رویکرد در این ارتباط را توجه به مباحث علمی و تقویت جبهه آموزش‌های کلاسی و درسی دانش‌آموزان توصیف کرد و بیان داشت: در این ارتباط تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بیشتر مد نظر است تا بتوانیم در طرح تابستانی دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب را با مباحث ارزشی و معرفتی بیشتر آشنا کرده و آنها را مطرح کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول