اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران:

مسابقات ملی مهارت در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: مسابقات ملی مهارت در هفت مرکز فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار می‌شود.

مسابقات ملی مهارت در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در هفت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در 28 رشته برگزار می‌شود.

عبدالرضا شریعت‌نژاد گفت: سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دوره استانی با حضور 204 نفر شرکت کننده خانم و آقا در رشته‌های مختلف فنی و مهارتی برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده که جوانان زیر 21 سال هستند، 38 زن و 166 مرد هستند که 72 نفر از کارشناسان خبره آموزش فنی و حرفه‌ای بر نحوه برگزاری صحیح مسابقات نظارت دارند و حدود 100 نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری این مسابقات همکاری می‌کنند.

شریعت‌نژاد ادامه داد: از ویژگی‌های این دوره از مسابقات رویکرد جهانی مسابقات استانی است که سعی شده با توجه به استانداردهای جهانی این مسابقات در استان مازندران برگزار شود تا شرکت‌کنندگان پس از موفقیت در این مرحله آمادگی لازم را برای مسابقات کشوری داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار داشت: این جوانان پس از موفقیت در مرحله استانی به اردوهای آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات کشوری فراخوانده می‌شوند و با حساسیت بیشتری آموزش‌های تکمیلی فنی و مهارتی داده می‌شود تا بتوانند در مسابقات کشوری مقام کسب کنند و در صورت موفقیت در مرحله کشوری به مسابقات جهانی 2013 لندن اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به توانمندی‌های مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: بعضی از مربیان این استان در سطح جهانی مطرح هستند و دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند و سعی شده در این دوره از مسابقات از تجربیات‌ آنها در برگزاری مسابقات و رعایت استانداردهای بین‌المللی استفاده شود.

به گزارش فارس، این مسابقات در مراکز نکا، بابل، قائمشهر، شماره 2 ساری، شماره 3 ساری، هتلداری ساری و کیاسر در رشته‌هایی نظیر آجرچینی، صافکاری و نقاشی خودرو، خیاطی، تاسیسات الکتریکی، ساخت و تولید، تراش و فرز CNC، کنترل صنعتی، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، طراحی وب و گرافیک، جوشکاری، آشپزی و شیرینی‌پزی و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول