اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدال‌آوران و افتخارآفرینان مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی با حضور مسئولان در خراسان جنوبی تجلیل شدند.

مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: مهارت از مقوله‌های مهم در جامعه است که باید به طور جدی به آن رسیدگی شود.

مجید امینی افزود: خلقت انسان‌ها در جهان طوری است که نیازهای نامحدودی دارند اما منابعی که در جهان وجود دارد محدود است.

وی اضافه کرد: چون درست از منابع استفاده نمی‌کنیم، محدود می‌شوند و در این راستا علمی به نام علم اقتصاد به وجود آمده که از طریق آن می‌توان از منابع محدود بیشترین استفاده را کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروزه بهره‌وری در اقتصاد کلان حرف نخست را می‌زند و در این راستا باید بهره‌وری خود را از منابع بالا ببریم.

امینی یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری را داشتن علم کار عنوان کرد و گفت: در این راستا علم هر کاری را باید بدانیم تا بتوانیم کارها را به درستی پیش ببریم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مهارت را در جامعه افزایش داده و با استفاده از مهارت منابع را تولید کنیم آن وقت است که می‌توانیم از منابع به صورت بهینه استفاده کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: دلیل اینکه امروز اکثر واحدهای تولیدی با شکست مواجه می‌شوند این است که از روش‌های درستی برای تولید استفاده نمی‌کنند.

امینی افزود: در این زمینه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند مهارت افراد را بالا برده و در تولید نقش مهمی ایفا کنند.

هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت ایجاد رقابت سالم بین کارآموزان است که در این زمینه در سال جاری در خراسان جنوبی یک‌هزار و 6 نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کرده و از این تعداد 139 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در پایان این جلسه از کارآموزان و مربیان برتر و راه یافته به مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول