اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌های خدمت ماندگار-28

فعالیت 400 حرفه فنی‌وحرفه‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از فعالیت 400 حرفه و 174 کارگاه فعال آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

فعالیت 400 حرفه فنی‌وحرفه‌ای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول شمشادی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در پارک قدس این شهر اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در سال 90 با در اختیار داشتن 25 مرکز آموزشی در قالب 8 مرکز ویژه برادران و چهار مرکز آموزشی ویژه خواهران و 13 مرکز آموزشی دو منظوره برنامه‌‌ آموزشی را انجام داده است.

وی ادامه داد: در بخش دولتی با تعهدی حدود 6 میلیون و 60 هزار و 12 نفر ساعت و معادل دو هزار و 500 نفر دوره آموزش در بخش‌های مختلف ثابت و شعب سیار شهری و روستایی، زندان، پادگان، آموزش در صنایع و... انجام شده است.

این مسئول، با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان دارای بیش از 400 حرفه فعال و 174 کارگاه است، تصریح کرد: در گروه‌های هدف شاغلان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی غیر شاغل، کارجویان شهری و روستایی در حال رسالت خود یعنی آموزش‌های فنی و مهارتی و خدماتی است.

وی، با اشاره به آموزش در مراکز ثابت و شعب تصریح کرد: تعهدات استان در سال گذشته در بخش مراکز ثابت و شعب زیرمجموعه 4 میلیون و 418 هزار و 12 نفر ساعت پیش‌بینی شده بود که 5 میلیون و 242 هزار و 74 نفر ساعت معادل 10 درصد اجرا شد.

شمشادی، در بخش آموزش صنایع ابراز کرد: تعهدات سال گذشته در بخش آموزش صنایع نیز 300 هزار نفر ساعت پیش‌بینی شده که 340 هزار و 288 نفر ساعت معادل 113 درصد و دو هزار و 412 نفر دوره اجرا شد.

وی درباره بخش آموزش زندان بیان کرد: تعهدات استان در بخش زندان 727 هزار نفر ساعت پیش‌بینی شده بود که با تعداد 12 زندان در سطح استان تفاهمنامه آموزشی صورت گرفته که 679 هزار و 38 نفر ساعت معادل 93 درصد اجرا شده است.

مدیر کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای گیلان با اشاره به آموزش در پادگان بیان کرد: تعهدات استان در بخش آموزش پادگان حدود 265 هزار نفر ساعت پیش‌بینی شده بود که سال گذشته با تعداد 7 پادگان در سطح استان تفاهمنامه آموزشی صورت گرفت و 282 هزار و 440 نفر ساعت معادل 107 درصد اجرا شد.

وی به آموزش در مرکز جوار دانشگاهی اشاره کرد و افزود: تعهدات سال گذشته این بخش 300 هزار نفر ساعت پیش‌بینی شده بود که 155 هزار و 235 نفر ساعت معادل 52 درصد اجرا شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول