اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

4 خط بی آر‌تی در مشهد تا سال 95 بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: سعی داریم تا سال 95 ایجاد 4 خط بی‌آرتی مشهد را به اتمام برسانیم.

4 خط بی آر‌تی در مشهد تا سال 95 بهره‌برداری می‌شود

مهدی خجسته صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: اجرای خطوط بی‌آر‌تی در مشهد به طول 66 کیلومتر در قالب چهار خط به تصویب رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افزود: اجرای خطوط بی‌آرتی باید از شرایط خاصی مثل تراکم ترافیکی زیادی برخوردار باشد.

خجسته در ادامه افزود: خط یک بی‌آرتی مشهد از پایانه مسافربری تا پایانه طبرسی را پوشش می‌دهد و در این راستا فاز یک اجرای این خط از پایانه مسافربری تا میدان بیت المقدس در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: فاز دوم از انقلاب اسلامی تا خواجه‌ربیع، فاز سوم این خط از انتهای بلوار مصلی تا قاسم‌آباد و فاز چهار تا پایانه وکیل‌آباد را پوشش می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم سالیانه یک خط بی‌آرتی را به بهره‌برداری برسانیم که بر این اساس تا سال 95 تمام این خط ها به بهره‌‌برداری می‌رسند.

خجسته در ادامه تصریح کرد: امید است بتوانیم با توجه به اطلاعاتی که در کارگاه‌های آموزشی کسب می‌کنیم راه‌اندازی خطوط بی‌آرتی را در حداقل زمان ممکن و با حداکثر امتیازات و نزدیکتر شدن به سطح واقعی انجام دهیم.

وی در خاتمه افزود: 100 دستگاه اتوبوس در سال 91 خریداری شده و تعداد 112 دستگاه اتوبوس برای مکان‌هایی که از تعداد اتوبوس کمتری برخوردارند یا ندارند، افزوده شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول