اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی در سال 90

پرونده یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان در سال جاری باز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: با وجود پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی در سال 90 پرونده یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان در سال جاری باز شده و این ناوگان هم‌چنان منتظر تحقق وعده‌های دولت است.

پرونده یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان در سال جاری باز شد

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سهم یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال گذشته 28 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: دولت برای پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی تا تیرماه جاری فرصت داشته اما در حال حاضر پرونده یارانه سال گذشته بلیت اتوبوس‌های اصفهان بسته شده است.

وی با تاکید بر اینکه با بسته شدن پرونده سال گذشته پرونده یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری باز می‌شود، ادامه داد: سهم یارانه دولت برای بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری نیز 28 میلیارد تومان مشخص شده است و دولت نباید با بدقولی‌های خود بار هزینه‌های این ناوگان را افزایش بدهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که دولت در سال جاری نیز برای پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی روندی متفاوت از سال گذشته پیش نمی‌گیرد، تصریح کرد: با وجود پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی در سال 90 پرونده یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان در سال جاری باز شده و این ناوگان هم‌چنان منتظر تحقق وعده‌های دولت است.

وی افزود: در حال حاضر این ناوگان به منظور افزایش کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان قصدی ندارد و افزایش یا ثابت ماندن کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان به سیاست‌های شورای شهر و مسئولان بالادستی بستگی دارد.

روحانی با اشاره به اینکه تمام بار هزینه‌های اتوبوس‌رانی اصفهان هم‌چنان به دوش شهرداری است، تاکید کرد: به دنبال پرداخت نشدن یارانه دولتی و پرداخت نشدن کرایه 30 درصد از شهروندان این ناوگان روز به روز بدهکار‌تر می‌شود و منابع درآمدی ناوگان اتوبوس‌رانی جواب‌گوی هزینه‌هایش نیست.

وی با بیان اینکه درآمد اتوبوس‌رانی حتی جواب‌گوی هزینه‌های جاری ناوگان نیست، اضافه کرد: با توجه به این موضوع ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان به تنهایی، بدون کمک‌های مالی از سوی دولت و همکاری شهروندان در زمینه پرداخت کرایه بلیت اتوبوس‌ها قادر به پرداخت بدهکاری‌هایش نیست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول