اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تفرقه بزرگ‌ترین عامل بازدارنده تحقق اهداف نظام است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تفرقه میان مسئولان و مردم بزرگ‌ترین عامل بازدارنده کشور در تحقق اهداف است.

تفرقه بزرگ‌ترین عامل بازدارنده تحقق اهداف نظام است

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهار داشت: یکی از خصوصیات مقام معظم رهبری این است که ایشان مطالب مورد نیاز جامعه را به صورتی که برای آحاد مردم قابل لمس است بیان کرده و مشکلات را به خوبی موشکافی می‌کنند.

وی ادامه داد: ایشان در تحلیل‌های خود به نکات دقیقی رسیده و مسائل را به خوبی ریشه‌یابی می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری مایه امیدواری مردم است ابراز داشت: البته این امیدواری از جنس امیدواری دادن عده‌ای نیست که به وسیله وعده‌های پوچ و تفکر پوشالی صورت گرفته باشد.

ممدوحی تصریح کرد: برخی افراد به مردم امید می‌دهند اما این امید دادن را تنها بر اساس مسائل ذهنی خود پیش می‌برند در صورتی که در مورد مقام معظم رهبری اینطور نیست و ایشان بر اساس تحقیقات و اطلاعات دقیق و استدلالات منطقی مردم را به آینده امیدوار می‌کنند.

وی اشاره رهبر معظم انقلاب نسبت به ضعف دشمن را کاملا صحیح دانست و خاطر نشان کرد: تحولات امروز دنیای اسلام نشان می‌دهد جبهه استکبار هر روز بیشتر جایگاه قبلی خود را از دست می‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز کشورهای غربی درگیر گرفتاری‌های داخلی خود بوده و در جایگاهی نیستند که ملت بزرگ ما را تهدید کنند.

وی با اشاره به قدرت تشکیلاتی نظام اسلامی عنوان کرد: طراحی‌های دشمن با وجود قدرتی که امروز در کشور وجود دارد، راه به جایی نخواهد برد.

ممدوحی بزرگ‌ترین عامل بدبختی در کشور را تفرقه دانست و گفت: امروز تفرقه بزرگ‌ترین عامل بازدارنده کشور در تحقق اهداف خود است.

وی ادامه داد: مسئولان اگر دلسوز مردم باشند و حرکت در مسیر سعادت جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند، هیچ‌گاه به سوی تفرقه نخواهند رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی افزود: بر تمام مسئولان فرض است که دستورات ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول