اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

معرفی 40 هندیجانی برای دریافت تسهیلات شیلات به بانک

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از معرفی40 متقاضی برای دریافت تسهیلات شیلات به بانک کشاورزی این شهرستان خبر داد.

معرفی 40 هندیجانی برای دریافت تسهیلات شیلات به بانک

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به مصوبات استاندار خوزستان، 96 طرح اشتغالزایی شیلات باید در هندیجان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه بر همین اساس شیلات استان خوزستان و هندیجان اقدامات مطلوب را در این زمینه انجام داده‌اند، افزود: تاکنون 40 پرونده برای پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی در زمینه شیلات به بانک کشاورزی شهرستان معرفی و متقاضیان در انتظار دریافت وام خود برای راه‌اندازی کسب و کار هستند.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: پس از پرداخت تسهیلات به متقاضیان، کارشناسی‌های لازم در راستای طرح پیشنهادی افراد بررسی و با عقد قرارداد شهروندان می‌توانند کار خود را در زمینه مذکور آغاز کنند.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب مدیر شیلان هندیجان خاطرنشان کرد: با اجرای مصوبات استاندار خوزستان در شهرستان، می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای اشتغالزایی مؤثری در بخش کشاورزی باشیم.

فرج‌اللهی خطاب به جوانان جویای کار شهرستان گفت: شهروندان به‌ویژه جوانان بومی برای فرار از بیکاری باید به طرح‌های کشاورزی روی آورده و با ثبت‌نام و تشکیل پرونده نسبت به اخذ تسهیلات ویژه مرتبط اقدام کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول