اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خبر داد

آغاز کشت کنجد و ذرت در مزارع هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از آغاز کشت کنجد و ذرت در مزارع این شهرستان خبر داد.

آغاز کشت کنجد و ذرت در مزارع هندیجان

حمید مطرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: کشت کنجد و ذرت در زمین‌های زراعی این شهرستان آغاز شده است و کشاورزان با استفاده از خدمات ارائه شده به آنها در راستای انجام بهینه این کار در تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی هندیجان در راستای رفع مشکلات پیش‌روی کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: کشت کنجد در مزارعی به مساحت 200 هکتار و ذرت در اراضی 150 هکتاری این شهرستان در حال انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان، کشاورزان شهرستان آغاز به کشت خربزه کرده که البته در این راستا با مشکلاتی نظیر کمبود آب مواجه‌ هستند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان هندیجان با برخورداری از رودخانه زهره در راستای تأمین آب کشاورزان با مشکل خاصی روبه‌رو نیست، اما در فصل تابستان و عدم بارندگی مناسب، خشکسالی منطقه را فرا گرفته و همین امر کشاورزی شهرستان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

مطرودی خاطر نشان کرد: در این زمینه اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده و از مسئولان استانی می‌خواهیم کشاورزی این شهرستان را با در نظر گرفتن محرومیت و مشکلات پیش‌روی بیش از پیش حمایت کنند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول