اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

راه‌اندازی 5 مزرعه دریایی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از راه‌اندازی 5 مزرعه دریایی در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 5 مزرعه دریایی در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صیادان هندیجانی که با حضور مدیرکل شیلات استان خوزستان و معاونان وی برگزار شد، اظهار کرد: هندیجان یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان است که به دلیل برخورداری از شرایط مطلوب و مستعد کشاورزی و صید و صیادی در این زمینه‌ها همواره خوش می‌درخشد.

وی افزود: این شهرستان با برخورداری از 95 کیلومتر مرز آبی و ظرفیت‌های بالای صیادی، 196 طرح مصوب شده کشاورزی را با سفر اخیر استاندار خوزستان در بخش دام، منابع طبیعی و شیلات به خود اختصاص داده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: به‌زودی پنج مزرعه دریایی با 15 قفس پرورش ماهی در سواحل این منطقه راه‌اندازی شده و بر این اساس اشتغالزایی مؤثری در شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره شیلان هندیجان و استان خوزستان همه تلاش خود را برای اجرای طرح‌های مصوب کشاورزی این منطقه می‌کنند، گفت: در این راستا شهروندان و متقاضیان علاقمند به طرح‌های کشاورزی و شیلات می‌توانند به فرمانداری مراجعه و برای دریافت تسهیلات در این زمینه معرفی‌نامه دریافت کنند.

فرج‌الهی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان نیز در این زمینه حمایت لازم را از طرح‌های مصوب شده انجام داده و در راستای رفع معضل بیکاری در شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول