اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان خبر داد

پاسخگویی به شبهات شرعی با حضور کارشناسان دینی در هندیجان

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان از پاسخگویی به شبهات شرعی با حضور کارشناسان دینی در این شهرستان خبر داد.

پاسخگویی به شبهات شرعی با حضور کارشناسان دینی در هندیجان

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با تبریک به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در پیش است و ما باید برای ورود به این ماه آسمانی دل و ذهن و اعمال خود را آماده کنیم تا به قلبی پاک و دلی مملو از آرمش به پیشواز روزهای پربرکت آن برویم.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان مردمی بهزیستی در کشور تصریح کرد: با تأسیس این نهاد، خدمت به اقشار مستضعف جامعه رنگ و بویی جدید پیدا کرد و ما امروز باید با سرلوحه قرار دادن اصول این نهاد مردمی، در راستای رفع مشکلات محرومان جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: این موضوع در ماه رمضان باید حال و هوایی پررنگ‌تر به خود بگیرد و بسیج مردمی در این ایام می‌تواند مرهمی بر دل خسته و ناتوان بسیاری از مردم بی‌بضاعت در جای جای جامعه اسلامی‌مان باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به گرانی‌های اخیر، قشر آسیب‌پذیر جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، اضافه کرد: کمک به بخش مستضعف جامعه را نباید فراموش کرد و در این راستا دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید با اندک توجهی در زمینه تأمین نیازهای آنها تلاش کنند.

بهبهانی‌پور ادامه داد: در ماه رمضان به شهروندان توصیه می‌کنم که مسائل شرعی و روزه گرفتن را فراموش نکنند و در صورت ایجاد مشکل در مسائل شرعی با نهاد امامت جمعه تماس تلفنی یا حضوری برقرار کنند.

وی بیان کرد: امسال زمینه حضور تعداد بیشتری از کارشناسان و مشاوران خانواده حوزه علمیه به‌منظور پاسخ به شبهات را در نظر گرفته‌ایم؛ چرا که سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این موضوع شده بود همچنین فعالیت‌های قرآنی برای گروه سنی کودک و نوجوان در قالب نمایش و قرائت قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول