اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

اختصاص 300 هکتار برای پرورش ماهی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از اختصاص 300 هکتار برای پرورش ماهی در این منطقه خبر داد.

اختصاص 300 هکتار برای پرورش ماهی در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: کار و اشتغال در این منطقه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مردم بوده است.

وی افزود: البته در این راستا اقدامات بسیاری صورت گرفته که باز با تعامل و حمایت بخش‌های مختلف اجرایی منطقه، جای کار دارد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: برخی از زیرساخت‌هایی که در سال گذشته در این منطقه توسط دستگاه‌های اجرایی باید محقق می‌شد متأسفانه اجرایی نشده و این امر خود موجبات بر هم زدن برخی معادلات اجتماعی و اقتصادی را فراهم آورده است.

به گفته وی براساس جلسه شورای اشتغال که اخیراً با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت، برنامه‌ها و نکات قابل قبولی ارائه شد.

فرج‌الهی با اشاره به برخی مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: 197 پروژه مربوط به طرح کشاورزی در این منطقه در نظر گرفته شده که این طرح‌ها شامل: پرورش میگو با اعتبار زیرساخت 70 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار تاکنون برای حوضچه‌های پرورش میگو از طرف دولت هزینه شده و مابقی توسط بخش خصوصی هزینه خواهد شد.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه 300 هکتار برای پرورش ماهی در این منطقه فراهم دیده شده، گفت: با اجرای این طرح برای 400 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و این امر کمک شایان توجهی به کاهش آمار بیکاری در منطقه دارد.

وی تصریح کرد: پرورش ماهی در قفس نیز در این منطقه در صورت اجرایی شدن برای یک هزار و 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند که البته اعتبار این طرح تصویب شده است.

فرج‌الهی در پایان بیان کرد: امیدواریم با حمایت استاندار خوزستان و تعامل هر چه بیشتر بخش‌های اجرایی منطقه بیش از پیش شاهد رفع بیکاری و رونق اقتصادی و تجاری در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول