اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

اختصاص 118 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از اختصاص اعتبار 117 میلیارد و 744 میلیون ریالی اعتبار تملک دارایی سال 91 به این شهرستان خبر داد.

اختصاص 118 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از اعتبارات تملک دارایی اختصاص داده شده به شهرستان، 90 درصد را جذب کردیم.

وی با بیان اینکه در جذب اعتبارات سال گذشته نباید زحمات و تلاش مسئولان ادارات شهرستان را نادیده گرفت، افزود: جذب اعتبارات مربوط به شهرستان حقی است که بر گردن مسئولان نهاده شده و وظیفه ما صرف این بودجه در مناطق و بخش‌های مختلف شهری به‌ویژه مناطق محروم شهرستان است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در سال 90 اعتبار تملک دارایی اختصاص داده به شهرستان، 84 میلیارد و 158 میلیون ریال بوده که این رقم در سال 91 به 117 میلیارد و 744 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری دولت نگاه و توجه ویژه‌تری به شهرستان هندیجان دارد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث جذب اعتبارات نباید سهل‌انگاری کنند زیرا این موضوع در پیشبرد اهداف متعالی منطقه بسیار حائز اهمیت است.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: افزایش 40 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان نسبت به سال گذشته حاصل تلاش مسئولان ملی و استانی همچنین نتیجه عملکرد مطلوب مسئولان اجرایی شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هندیجان یکی از محروم‌ترین نقاط استان خوزستان به‌شمار می‌رود، گفت: این شهرستان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی همچنان در بسیاری از بخش‌ها مغفول مانده و یا به کندی در حرکت است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان بتوان گام‌های متعالی‌تری در ارتقای بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان برداشت.

وی در پایان اظهار کرد: باید با جذب اعتبارات بیشتر برای شهرستان، مشکلات و محرومیت‌های موجود در هندیجان را رفع و در راستای رفاه حال مضاعف شهروندان تلاش کرد زیرا این منطقه در امر سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی بسیار مستعد است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول