اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

اهداف هفته زمین پاک در هندیجان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان خواستار تبیین اهداف هفته زمین پاک توسط مسئولان در منطقه شد.

اهداف هفته زمین پاک در هندیجان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی پیش از ظهر امروز در نخستین روز مراسم هفته زمین پاک که با حضور جمعی از مسئولان نهادهای این منطقه در دبستان نبوت برگزار شد، اظهار کرد: به ‌مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه آغاز هفته زمین پاک، هشت برنامه متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار هندیجان در ادامه با اشاره به اینکه از دوم اردیبهشت‌ماه هفته زمین پاک آغاز می‌شود، بیان کرد: انتظار داریم در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب اهمیت زمین پاک برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منطقه بیان کرد: همه مسئولان شهرستان باید در این زمینه اقدامی جدی کنند تا اهداف این هفته به‌ خوبی در بین شهروندان بخش‌های مختلف منطقه تبیین و درونی شود.

فرج‌الهی خاطر نشان کرد: برای همه ایام هفته زمین پاک، نامی متناسب با آن انتخاب شده و بنا داریم نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده اقدام کنیم.

به گفته وی، به همین مناسبت روز اول با نام "زمین پاک مدیریت پسماند"، روز دوم با عنوان "زمین پاک حمایت از بازیافت"، روز سوم "زمین پاک حفاظت از منابع آب"، روز چهارم "زمین پاک حفاظت از منابع خاک"، روز پنجم "زمین پاک باورهای دینی و اخلاقی" و روز ششم "زمین پاک مشارکت عمومی" نامگذاری شده است.

فرماندار هندیجان در ادامه خطاب به شهروندان و ساکنان این منطقه اظهار کرد: در این زمینه تعامل و مشارکت شهروندان نیز بسیار مؤثر و ضروری است و امیدواریم برنامه‌های پیش‌رو گامی تأثیرگذار در زمینه فرهنگ‌سازی هفته زمین پاک در این شهرستان باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول