اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

آمار تصادفات جاده‌ای نوروز در هندیجان صفر است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: آمار تصادفات جاده‌ای نوروز در این منطقه در سال جاری خوشبختانه صفر است.

آمار تصادفات جاده‌ای نوروز در هندیجان صفر است

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: خوشبختانه امسال مسافران نوروزی هیچ‌گونه مشکل خاصی در سفر به این منطقه نداشته و بدون دغدغه اوقات خود را سپری می‌کنند.

وی افزود: با اقدامات در دستور کار و تمهیدات اندیشیده شده تاکنون هیچ مورد تصادفی در جاده‌های مواصلاتی هندیجان صورت نگرفته است.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی این منطقه تاکنون به خوبی در راستای اقدامات محول شده به آنها در ایام نوروز برآمده و در این زمینه تعامل و همکاری مطلوبی را داشته‌اند گفت: این منطقه در مسیر شهرهای ماهشهر و بنادر دیلم و گناوه و همچنین استان بوشهر واقع شده و به همین دلیل پرتردد است.

وی اضافه کرد: شهرداری این منطقه نیز با استقرار نیروهای خود به صورت شبانه‌روزی و کشیک در خدمت مسافران و مهمانان نوروزی قرار دارد.

فرج‌اللهی بیان کرد: امسال برنامه‌های مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته برای استقبال از عید نوروز تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر نقاط این شهرستان چون پارک‌ها، امکانات رفاهی و بهداشتی برای آسایش و راحتی مهمانان و مسافران نوروزی آماده و قابل استفاده است.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: پارک‌های ملت، دولت و 18 فروردین محل مناسبی برای توقف مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال چون سال‌های گذشته میزبان خوبی برای مسافران، میهمانان و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ک10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول