اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد

معرفی 1200 نفر از کارجویان به واحدهای کارگری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از معرفی یک هزار و 200 نفر از کارجویان توسط کاریابی‎ها به واحدهای کارگری خبر داد.

معرفی 1200 نفر از کارجویان به واحدهای کارگری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان موسی بی‎باک صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گفت: در سطح شهرستان گرگان مراکز کاریابی وجود دارد که کارفرمایان با مراجعه به این مراکز بر اساس نیاز و تخصص برای اشتغال معرفی می‎شوند.

وی از اجرای بند "و" ماده 80 طی شش ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: با تعامل خوبی که با سازمان تامین اجتماعی شهرستان گرگان صورت گرفته نزدیک به یک هزار و 200 نفر از کارجویان به مراکز کاریابی معرفی شدند که کارفرمایان بر اساس این بند از قانون مشمول بهره‎مندی از تخفیف می‎شوند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: در بخش کشاورزی برای شهرستان گرگان اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و با اولویت دادن به فارغ‎التحصیلان این بخش، شاهد خدمات مطلوبی هستیم.

بی‎باک یادآور شد: فارغ‎التحصیلانی که می‎خواهند اقدام به تشکیل تعاونی به صورت انفرادی کنند باید به اداره جهاد کشاورزی مراجعه کرده و فارغ‎التحصیلانی که با ارائه طرح خواستار بهره‎مندی از تسهیلات هستند لازم است به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل مناسبی که با جهاد کشاورزی داریم این آمادگی وجود دارد تا فارغ‎التحصیلان از مشاوره کارشناسان این بخش در راستای بهره‎مندی از تسهیلات پیش‎بینی شده استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه اعتبارات در سطح شهرستان با سقف 50 میلیون تومان خواهد بود یادآور شد: دریافت تسهیلات بالای 50 میلیون تومان از طریق ستاد استانی مورد پیگیری قرار می‎گیرد.

بی‎باک از بررسی 500 طرح کشاورزی در سامانه خبر داد و افزود: طرح‎های مصوب شده برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

وی اذعان کرد: تمایل مراجعه‎کنندگان در بخش‎های کارآفرینی، سرمایه‎گذاری در بخش کشاورزی و خوداشتغالی بوده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول