اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمک یک میلیاردی وزارت ارشاد به مساجد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جذب یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به مساجد این استان خبر داد.

کمک یک میلیاردی وزارت ارشاد به مساجد کهگیلویه و بویراحمد

عبدالرحمان توفیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تعمیر، بازسازی و تجهیز مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد جذب این استان شده است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملیات جذب این پول انجام شده و لیست مساجدی که باید این اعتبار به آنها داده شود مشخص شده است.

توفیقیان این کمک‌ها را به مساجد ضروری خواند و تاکید کرد: مسجد در دین اسلام یک جایگاه خاص و مهم دارد که لازم است این جایگاه قدر دانسته شود.

وی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی دارند که می‌توانند پایگاه فعالیت‌های فرهنگی مردم به ‌ویژه جوانان قرار گیرند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مساجد از مهم‌ترین سنگرهای مبارزه با جنگ نرم هستند که باید این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: برگزاری نماز مغرب و عشا در پارک‌ها و اماکن تفریحی پرتردد از برنامه‌هایی بوده که در شورای برنامه‌ریزی این استان مصوب شد و از چند مدت پیش این مهم در پارک‌ها عملی شده است.

وی بیان کرد: برخی مشکلات فنی در یاسوج همچنان وجود دارد که امید است این مشکلات به‌ زودی برطرف شده و نماز جماعت در پارک‌های این شهر با شکوه برگزار شود.

توفیقیان با اشاره به نقش پلیس در حفظ امنیت پارک‌ها بیان کرد: گشت‌های فعال و محسوس در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی امنیت این اماکن را برقرار کرده‌اند و مشکل امنیتی در پارک‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول