اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر:

7 جشنواره فرهنگی، هنری مساجد در استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر گفت: در مجموع 7 جشنواره فرهنگی، هنری ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان بوشهر برگزار می‌شود.

7 جشنواره فرهنگی، هنری مساجد در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی‌اکبر مزارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره آواها و نغمه‌ها، نشریات تجربی، سرود روستایی، جشنواره رضوی و ... از جمله جشنواره‌هایی است که کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اعزام 90 هنرمند کانون فرهنگی و هنری مساجد به مشهد مقدس تصریح کرد: آموزش‌های مجازی در رشته‌های مختلف حجاب و عفاف از برنامه‌های خوب کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر توجه بیشتر به جوانان مسجدی خاطر نشان کرد: اگر به جوانان مسجدی توجه ویژه نشود آینده خوبی در انتظار مساجد و حضور جوانان در مساجد نیست.

مزارعی اضافه کرد: مدیران امور ورزشی استان در کنار فعالیت‌های ورزشی باید به امور جوانان مسجدی نیز بیش از پیش توجه کنند و انتظار داریم به برنامه‌های مسجدی جوانان توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌ها و بخش‌های استان گفت: به طور مثال 84 هسته پژوهشی تحت نظر کانون آموزشی و پژوهشی کاکی فعالیت می‌کنند و این نشان از ظرفیت بالای کانون‌های فرهنگی مساجد است.

مزارعی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در دورافتاده‌ترین روستاهای استان فعال است افزود: معتقدیم بهترین کتابخانه‌ها کتابخانه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد است و اگر کتب خوب در کتابخانه‌ها عرضه شود، علاقه به مطالعه کتاب نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول