اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهمئی:

223 میلیون تومان به ساماندهی مساجد بهمئی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: با توجه به این‌که مساجد و امامزادگان بهترین پایگاه برای جذب جوانان و اوقات فراغت می‌باشند، مبلغ 223 میلیون تومان برای ساماندهی آن‌ها در نظر گرفتیم.

223 میلیون تومان به ساماندهی مساجد بهمئی اختصاص یافت

سید محمدظاهر سیاوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار داشت: از مجموع 85 مسجد در شهرستان بهمئی تعداد 45 مسجد دارای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال هستند.

وی ابراز کرد: مدیران این کانون‌ها در واقع مدیران شهرستانی هستند که می‌توانند مسئولین را در اجرا و پیشبرد کارهای فرهنگی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی کمک کنند و در مواجهه و مقابله با این گونه تهاجم دشمن نقش بسزایی داشته باشند.

وی گفت: مساجد محل مشورت، برگزاری دعا و اعیاد مختلف بوده و باید در همه حال و در هر زمان فعال باشند به خصوص در ماه مبارک رمضان که بتوانیم نهایت استفاده را از این ماه خودسازی ببریم.

فرماندار بهمئی در ادامه اظهار داشت: در حال رایزنی با شرکت نفت و گاز حوزه گرمسیری هستیم تا با قول مساعدی که داشتند بتوانیم مصالح ساختمانی را از این طریق جهت تکمیل مساجد نیمه تمام شهرستان بهمئی مهیا کنیم.

سیاوش تصریح کرد: از مجموع 85 مسجد در شهرستان بهمئی تعدادی تکمیل هستند و نیاز به کارهای جزئی دارند و تعدادی که هنوز تکمیل نیستند جهت پیشرفت فیزیکی مبالغ بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفتیم که این‌ها نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند و بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در آنان اجرا کنیم.

فرماندار بهمئی از خیرین و مردم شهرستان بهمئی درخواست کمک جهت ساخت مساجد این شهرستان کرد و گفت: مردم خود باید پیشقدم در انجام کارهای فرهنگی شوند و بدانند ساخت مساجد ثواب زیادی دارد چرا که مسجد خانه خدا بوده و کسی که مسجد را تعمیر و مرمت کند به مانند این است که خانه خدا را مرمت کرده است.

سیاوش مساجد را بهترین مکان برای تهذیب و تربیت جوانان دانست و گفت: دشمن امروز بیش از هر زمان دیگر از قدرت جوانان متعهد ما وحشت دارد که این قدرت در اماکنی همچون مساجد به جوانان ما تزریق شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول