اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان

60 نفر از قاریان، ‌حافظان قرآنی و موذنین مساجد جنوب تهران تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان 60 نفر از قاریان، ‌حافظان قرآنی و موذنین مساجد جنوب تهران تقدیر شدند.

60 نفر از قاریان، ‌حافظان قرآنی و موذنین مساجد جنوب تهران تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در مراسم معنوی با حضور مسئولان محلی که در مسجد حضرت علی‌اکبر (ع) در منطقه 15 برگزار شد از 60 نفر از قاریان،‌ حافظان قرآنی و موذنین مساجد و 10 نفر از ائمه جماعات سطح محدوده تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین معراجی رئیس حوزه هشت مرکز رسیدگی به امور مساجد، جمعی از ائمه جماعات سطح محدوده، ‌مسئولان ناحیه مقاومت مالک اشتر،‌ مسئولان شهرداری منطقه و دبیران شورایاری محلات برگزار شد.

سید احمد صفوی ضمن تشکر از ائمه جماعات به دلیل حمایت از فعالیت‌های عمران و آبادانی شهر، ‌خدمات شهری و فضای سبز و ... گفت: تلاش مدیریت شهری در طراحی و اجرای برنامه‌های شهری با رویکرد مسجدمحوری در راستای تامین نیازهای معنوی، ‌رفاه و آسایش شهروندان است.

شهردار منطقه 15 با اشاره به کارآمدی موثر مدیریت مبتنی بر آموزه‌های دینی افزود: بهره‌گیری از تجربه شورایاری و محله‌محوری به‌ویژه مسجدمحوری در زمینه ارائه خدمات به شهروندان بسیار مثبت و مفید واقع شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه امروزه تهران به کارگاه عظیمی از ساخت و ساز و آبادانی تبدیل شده است، گفت: در این راستا نظم، دقت، ‌سرعت و صداقت حاصل از آموزه‌های دینی، ‌مذهبی و مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس، کارآمدی خود را در مدیریت شهری نشان می‌دهد.

صفوی در ادامه در ارتباط با مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی یادآور شد: همه می‌دانیم آنچه به لطف خدا و رهبری حضرت امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه برای بقای این نظام الهی در پرتوی رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده ‌در سایه محوریت مسجد در تمام دوران از گذشته تا به حال بوده و به لطف خدا در آینده نیز با حضور پرنشاط مردم در مساجد و راهنمایی‌های ارزشمند ائمه جماعات، ‌همچنان نظام جمهوری اسلامی در اقیانوس پر تلاطم جامعه امروزی بشریت به سلامت و استوار به پیش خواهد رفت که این مهم حاصل به بار نشستن برنامه‌ها و تحقق اهداف مبتنی بر دیانت و خلوص نیت خادمان جمهوری اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی نظیر برپایی محافل پرفیض انس با قرآن کریم، جشنواره بزرگ قرآنی،‌ برگزاری مسابقات سلامت ،‌جشن میلاد کریم اهل بیت (ع)، سفره رمضان با یتیمان، ‌ختم قرآن کریم، ‌برپایی تورهای نیایش و ... در طول ماه مبارک رمضان برای شهروندان پیش‌بینی شده است که با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و کسب فیض بیشتر از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول