اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل فاجعه میانمار تأسف‌انگیز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک کشتار مسلمانان میانمار را یک فاجعه دانست و گفت: سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این فاجعه سکوت کرده‌اند.

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل فاجعه میانمار تأسف‌انگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در جمع روحانیان و وعاظ شهربابک اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام دارد، روحانیان هم باید در ماه مبارک رمضان این بحث را مطرح و اهمیت کار و تولید ملی را به مردم یادآوری کنند.

وی افزود: از آن جایی که فرقه اسماعیلیه در شهربابک هستند، گاهاً شاهد تبلیغاتی از سوی آنها بوده‌ایم، لذا وظیفه روحانیت ایجاب می‌کند که مردم را بیش از پیش با ولایت فقیه آشنا کنند تا جوانان به یک روشنفکری برسند که به این سمت و سو جذب نشوند.

امام جمعه شهربابک با اشاره به معضل حجاب و عفاف در کشور گفت: یکی دیگر از وظایف روحانیان آشنایی مردم به فواید حجاب و عفاف است و والدین نیز باید بدانند که عدم توجه به حجاب یک نوع بی‌غیرتی است و بی‌غیرتی هم یک‌سری آثار سو و منفی در جامعه دارد.

وی با بیان اوضاع نابسامان سیاسی جهان اسلام بیان داشت: امروزه شاهد خیانت برخی از دولت‌ها مانند عربستان و قطر هستیم که تحت اختیار آمریکا قرار دارند، آنها با نسل‌کشی مسلمانان خیانت خود را چندین برابر کرده‌اند.

وی همچنین کشتار مسلمانان میانمار را یک فاجعه دانست و افزود: سازمان ملل و برخی از سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این فاجعه سکوت کرده‌اند.

منتظری دلیل مخالفت‌های دولت‌های غرب با سوریه را هم‌سنگر بودن سوریه در جبهه مقاومت با ایران دانست و افزود: شاید نظام سوریه نواقصی داشته باشد که این نواقص قابل برطرف شدن است و هیچ مشکلی در امورات نظام سوریه ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به اوضاع نامناسب اقتصادی جهان گفت: در حال حاضر شاهد بحران‌هایی در برخی از کشور‌های جهان هستیم و ایران هم از این قضیه مستثنا نیست و آنها سعی دارند در این شرایط با تنگ کردن حلقه تحریم ملت ایران را به زانو در آورند، اما این مشکلات با ساده‌زیستی قابل رفع است و هیچ‌گونه مشکلی به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول