اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه سایپای البرز اعلام کرد

عدم میزبانی سایپا به دلیل اتفاقات بازی گهر و ملوان

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه سایپای البرز گفت: رخدادهای دیدار تیم‌های گهر و ملوان در ورزشگاه انقلاب کرج، در عدم میزبانی سایپای البرز مقابل استقلال تاثیرگذار بود.

عدم میزبانی سایپا به دلیل اتفاقات بازی گهر و ملوان

سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از زمانی که سایپای به استان البرز و شهرستان کرج منتقل شد، دیدارهای ما با استقلال و پرسپولیس به دلایل مختلف در ورزشگاه خانگی سایپا برگزار نشده است.

وی تصریح کرد: مسئولان امر برای این موضوع دلایل مختلفی را بیان می‌کردند، از جمله عدم برخورداری ورزشگاه انقلاب کرج از امکانات لازم و دیگر وجود برخی شبهات در تامین امنیت هواداران و تماشاگران.

سخنگوی باشگاه سایپای البرز ادامه داد: طی یک سال اخیر نواقص ورزشگاه انقلاب با تلاش‌هایی که صورت گرفت، برطرف شد و مشکلاتی چون جایگاه خبرنگاران به طور کامل حل شد.

تقی‌زاده افزود: به همین دلیل امیدوار بودیم که دیدارهای استقلال و پرسپولیس با سایپا طی فصل دوازدهم لیگ برتر به میزبانی کرج برگزار شده و ما بتوانیم از حق میزبانی بهره‌مند شویم که اینگونه نشد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه دلایلی موجب شد سایپا نتواند امسال هم از حق میزبانی برخوردار شود؟ گفت: یک بحثی که در شورای تامین مطرح شد این بود که آیا ورزشگاه انقلاب می‌تواند امنیت طرفداران و فوتبال‌دوستان را تامین کند؟

این مسئول افزود: اعضای کمیسیون ورزش شورای تامین استان البرز معتقد بودند که این توانایی وجود دارد و ورزشگاه انقلاب کرج می‌تواند محل برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس با سایپا باشد.

تقی‌زاده تاکید کرد: بنابراین نظر و رای اعضای این کمیسیون در شورای تامین استان البرز مثبت بود.

سخنگوی باشگاه سایپا با یادآوری رخدادهای دیدار تیم‌های فوتبال گهر و ملوان گفت: در فصل جاری با توجه به مشکلاتی که تیم فوتبال گهر دارد، مقرر شد که دیدارهای این تیم حداقل در نیم فصل لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: در نخستین دیدار تیم گهر از سوی تماشاگران این تیم و همچنین هواداران ملوان رخدادهایی در ورزشگاه اتفاق افتاد که منجر به آسیب دیدن ورزشگاه و شکستن حدود 300 صندلی شد.

این مسئول تاکید کرد: این رخداد در تصمیم‌گیری مسئولان تاثیرگذار بود و در نهایت این فصل نیز مجوز بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کرج صادر نشد.

تقی‌زاده در پایان اذعان داشت: به هر حال باشگاه سایپا تابع قانون است و امیدواریم در فصل‌ آینده شرایطی فراهم شود که بتوانیم از حقوق میزبانی مقابل استقلال و پرسپولیس برخوردار باشیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول