اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل تراکتورسازی نباید امتیاز از دست بدهیم

خبرگزاری فارس: هافبک تازه وارد تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ما در هفته نخست لیگ برتر نباید مقابل تراکتورسازی امتیاز از دست بدهیم.

مقابل تراکتورسازی نباید امتیاز از دست بدهیم

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هدف سایپا در فصل جدید لیگ برتر حضور در جمع تیم‌های صدر جدولی است و می‌خواهیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف باید تا در مقابل تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر با تمام توان به میدان رفته و هر بازی را به مانند یک فینال نگاه کنیم.

در پایان لیگ بین 55 تا 60 امتیاز باید کسب کنیم

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: اگر می‌خواهیم در بین تیم‌های صدر جدولی قرار گرفته و با توجه به عدم برگزاری جام حذفی، سهمیه آسیا را کسب کنیم، باید در پایان لیگ 55 تا 60 امتیاز را در مجموع بدست آوریم.

یوسفی گفت: کسب این میزان امتیاز نیازمند تلاش همه جانبه از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان است و ما باید از ابتدای مسابقات بی جهت امتیاز از دست ندهیم.

وی با اشاره به آغاز لیگ برتر دوره دوازدهم در این هفته اذعان داشت: نخستین بازی ما تراکتورسازی تبریز است و از همین هفته باید برای رسیدن به هدف نهایی تلاش کنیم.

این بازیکن متذکر شد: تراکتورسازی تیم بسیار خوب بوده و از حمایت همه جانبه مردم آذربایجان بهره‌مند است که کار را برای هر تیمی در تبریز سخت می‌کند.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز یادآور شد: البته این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیاری داشته و تیمی نیست که فصل قبل توانست با یک امتیاز اختلاف مقام دوم را کسب کند.

به فکر استقلال نیستم

یوسفی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سایپا در هفته دوم باید با استقلال بازی کند، با توجه به حضور چندین ساله وی در جمع آبی‌پوشان پایتخت چه برنامه‌ای برای این دیدار دارد؟ گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی با تراکتورسازی و کسب امتیاز در تبریز است و به همین دلیل به استقلال فکر نمی‌کنم.

وی در پایان اذعان داشت: به طور قطع پس از بازی با تراکتورسازی و آنلایز بازی نخست استقلال،‌ برای این تیم نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول