اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک جوان تیم فوتبال سایپای البرز:

استفاده از امتیاز میزبانی برابر سرخابی‌ها حق ما است

خبرگزاری فارس: هافبک جوان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: استفاده از امتیاز میزبانی برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس حق ما است و امیدوارم امسال مجبور نباشیم از این حق بگذریم.

استفاده از امتیاز میزبانی برابر سرخابی‌ها حق ما است

سجاد شهباز‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی یازده دوره برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان، تنها یک تیم از امتیاز میزبانی برابر استقلال و پرسپولیس استفاده نکرده و آنهم سایپای کرج است.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: در تمام این مدت برای انجام دیدار با استقلال و پرسپولیس به تهران رفته و در ورزشگاه خانگی خود آنها این بازی را برگزار کردیم.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: به عبارتی سایپا نه تنها برابر سرخابی‌ها از امتیاز میزبانی برخوردار نبوده، بلکه هر سال استقلال و پرسپولیس دو بار در خانه خود و در مقابل هوادارانشان با سایپا بازی می‌کنند.

وی با اشاره به رخدادهای آخرین دیدار استقلال و سایپا در فصل قبل لیگ برتر گفت: در این بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و در پایان کادر فنی و کاپیتان استقلال اعلام کردند که سایپا مستحق پیروزی بود.

شهباززاده افزود: با این وجود ما در دقایق پایانی یک گل از استقلال دریافت کرده و بدون امتیاز به کرج بازگشتیم و اگر این دیدار در ورزشگاه خانگی سایپا برگزار می‌شد به طور قطع ما پیروز میدان بودیم.

این هافبک ادامه داد: در همان زمان اکثر کارشناسان اعلام کردند که اگر بازی در کرج برگزار می‌شد، استقلال نمی‌توانست سه امتیاز شیرین کسب کند.

وی اذعان داشت: امیدوارم با تصمیم‌گیری مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ امسال مجبور نباشیم در تهران با استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شده و در نهایت بتوانیم از حق میزبانی خود استفاده کنیم.

شهباززاده در پایان متذکر شد: این حق سایپا و علاقه‌مندان و هواداران این تیم است که در خانه خود با دو تیم مطرح کشور روبه‌رو شده و از امتیاز میزبانی بهره‌مند شوند و امیدوارم مسئولان شرایط این امر را که مورد تاکید مردم استان البرز را فراهم کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول