اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری کرج مسئولیت نپذیرفت

سرخابی‌ها امسال هم به کرج نمی‌آیند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس امسال هم برای انجام دیدار با سایپای البرز به کرج نمی‌آیند، چرا که فرمانداری کرج و نهادهای متولی تامین امنیت مسئولیت برقراری نظم و امنیت ورزشگاه انقلاب کرج را نپذیرفتند.

سرخابی‌ها امسال هم به کرج نمی‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، از زمان انتقال باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز به دلیل نقص فنی ورزشگاه خانگی تیم فوتبال این باشگاه و همچنین گنجایش محدود ورزشگاه فوق، هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال و پرسپولیس با سایپا در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد.

این امر آسیب‌های بسیار به تیم فوتبال سایپای البرز وارد کرده و نارنجی‌پوشان کرجی مجبور هستند از حق میزبانی در 2 بازی حساس مقابل پرطرفدارترین تیم‌های کشور بگذرند.

با این وجود، تلاش‌های بسیاری از سوی باشگاه سایپا و مدیریت ورزشی کلان استان البرز برای حل موضوع و صدور مجوز میزبانی به کرجی‌ها انجام شد، اما بر اساس گزارش‌های رسیده فرمانداری کرج مسئولیت تامین امنیت و نظم این بازی را نپذیرفته‌اند.

این در حالی است که مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز گفت: ما آماده میزبانی و برگزاری مطلوب این دیدار در کرج هستیم.

پرویز حیدری به خبرنگار فارس گفته بود:  از زمانی که هدایت باشگاه را بر عهده گرفتم، پیگیری این موضوع در دستور کار ما قرار داشت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیلی از جمله عدم امکانات مطلوب در ورزشگاه خانگی سایپا یعنی ورزشگاه انقلاب کرج و همچنین مسائلی که در حوزه تامین امنیت هواداران و بازیکنان مطرح بود، امتیاز میزبانی در برابر استقلال و پرسپولیس را به سایپا نمی‌دانند.

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز ادامه داد: با اقداماتی که از سوی مدیریت ورزشگاه انقلاب کرج و حمایت‌های مسئولان ورزشی استان البرز انجام شد، تمام نواقص ورزشگاه انقلاب رفع شده است.

حیدری افزود: باشگاه سایپای البرز نیز آمادگی خود برای انجام وظائف میزبانی در دیدار با استقلال و پرسپولیس را اعلام کرده و تصور نمی‌کنیم که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی در ادامه به برگزاری چندین جلسه برای پیگیری کسب مجوز برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در کرج اشاره کرد و گفت: با فرماندار، استاندار و مدیریت عالی ورزش استان البرز بارها جلسه داشتیم و طی هفته‌های اخیر نیز این جلسات را تداوم بخشیدیم.

این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر تنها بحث مربوط به امنیت هواداران در ورزشگاه 15 هزار نفری انقلاب کرج مطرح است و مشکل دیگری نداریم.

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز عنوان کرد: مسئولان ارشد که باید اجازه برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در کرج را صادر کنند، معتقدند که با توجه به فاصله تهران تا کرج، بسیار بیشتر از 15 هزار نفر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌آیند.

حیدری یادآور شد: ما نیز به مسئولان گفته‌ایم که نمی‌توان حق مردم یک استان را نادیده گرفت و هواداران سایپا انتظار دارند که مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری برابر سرخابی‌ها از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

وی در پایان اذعان داشت: به هر حال ما تابع قانون هستیم و امیدوارم امسال فرصتی پیش آید که استقلال و پرسپولیس در کرج به مصاف تیم سایپای البرز بروند و مجبور نباشیم از دو بازی خانگی محروم شویم.

دیدار استقلال و سایپا در هفته دوم در تهران برگزار می‌شود

به هر حال با وجود تلاش‌هایی که انجام شد، روز گذشته محمود محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اعلام کرد: متاسفانه تلاش‌های ما نتیجه نداد و در این فصل نیز سرخابی‌ها به کرج نمی‌آیند.

محمودی در پاسخ به این پرسش که مهمترین بهانه برای برگزاری دیدارهای استقلال و سایپا در کرج چیست؟‌ گفت: در جلسه شورای تامین می‌گویند استقبال بسیاری از این دیدارها می‌شود و ورزشگاه انقلاب نیز گنجایشی در حدود 13 تا 15 هزار نفر را بیشتر ندارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که حدود 40 هزار نفر از دیدارهای سایپا با سرخابی‌ها استقبال کنند و به دلیل عدم گنجایش ورزشگاه انقلاب مسئولان ارشد با حضور استقلال و پرسپولیس در کرج موافقت نکردند.

باید به فکر احداث ورزشگاه 50 هزار نفری باشیم

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای رفع ریشه‌ای این معضل چه باید کرد؟ گفت: ما چاره‌ای به غیر از احداث ورزشگاهی با گنجایش 50 هزار نفر در کرج نداریم.

محمودی گفت: اگر مسئولان استانی می‌خواهند استقلال و پرسپولیس به کرج بیایند، باید شرایط آن را هم فراهم کنند که نخستین نیاز ورزشگاه 50 هزار نفری است.

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول