اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‌گیرد

پخش مستقیم بازی تراکتورسازی ـ سایپا از شبکه استانی

خبرگزاری فارس: یکی از مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: بازی تراکتورسازی با سایپا به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش می‌شود.

پخش مستقیم بازی تراکتورسازی ـ سایپا از شبکه استانی

رضا تقیون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌های روز گذشته از صدا و سیما به صورت زنده پخش شده‌اند، مانعی برای جلوگیری از ضبط و پخش بازی سایپا با تراکتورسازی وجود نداشته و این بازی نیز از تلویزیون و از شبکه استانی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

وی افزود: تا به این لحظه هیچ دستوری از سازمان لیگ برتر فوتبال مبنی بر لغو دستور قبلی نیامده، اما با استناد به اینکه نامه بهروان به تمام هیئت‌های فوتبال استان بوده و این تصمیم شب گذشته با پخش بازی‌ها نقض شده، هیئت فوتبال استان مانع حضور اکیپ صدا و سیما برای پخش و ضبط این بازی نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گفت: ظهر امروز جلسه هماهنگی پیش از بازی برگزار می‌شود و نماینده سازمان لیگ عوامل اجرایی و تیم‌ها را از آخرین تصمیمات فدراسیون فوتبال آگاه خواهد کرد و قطعاً در این جلسه نیز در مورد لغو ممنوعیت حضور دوربین‌های صدا و سیما تصمیمات گرفته شده رسماً به هیئت فوتبال استان ابلاغ می‌شود.

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور نیز در حاشیه دیدار نفت تهران و راه آهن در مورد پخش مسابقات هفته اول لیگ برتر از تلویزیون گفت: طبق صحبت‌هایی که وزارت ورزش و مسئولان صدا و سیما انجام دادند قرار شد این هفته بازی‌ها پخش شود اما اگر توافقات انجام نشود اجازه نمی‌دهیم بازی‌ها از هفته آینده پخش شود.

تیم تراکتورسازی تبریز از هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم سایپای کرج است. این بازی ساعت 20.30 امشب در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول