اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

گام نخست در لیگ را محکم برمی‌داریم

خبرگزاری فارس: مهاجم جوان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برابر تراکتورسازی با هدف پیروزی به میدان رفته و می‌خواهیم گام نخست را محکم برداریم.

گام نخست در لیگ را محکم برمی‌داریم

سجاد شهباززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور،گفت: مسابقات دوره‌ای دارای شرایط و وضعیت خاصی هستند و تیم‌هایی که می‌خواهند در پایان رقابت‌ها نتایج مطلوب کسب کنند، باید برای هر مسابقه برنامه‌ای ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر به عملکرد تیم‌های ناموفق در این‌گونه رقابت‌ها توجه کنیم، در می‌یابیم که کارنامه آنها نوسان و فراز و فرود بسیاری طی یک دوره داشته و از ثبات لازم برخوردار نبوده‌اند.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: از سوی دیگر تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان در طول فصل عملکرد ثابتی داشته و از ابتدای رقابت‌ها با نظم خاصی در هر مسابقه شرکت کرده‌اند.

شهباززاده با اشاره به اهداف تیم فوتبال سایپای البرز در این فصل از لیگ برتر گفت: ما می‌خواهیم جزو تیم‌های صدر جدولی بوده و حداقل سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین از روز نخست بازی‌های لیگ برتر باید محکم گام برداشت و بی‌دلیل امتیازات را از دست ندهیم.

شهباززاده خاطرنشان کرد: بر اساس تمریناتی که زیر نظر کادر فنی طی روزهای اخیر انجام دادیم، در برابر تراکتورسازی با هدف پیروزی به میدان خواهیم رفت، اگر چه معتقدم کسب یک امتیاز در تبریز نیز ارزشمند است.

نقطه قوت سایپا در خط حمله است

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه توان خط حمله نماینده استان البرز در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: برخی از رسانه‌ها و منتقدان گفته‌اند که با رفتن مهاجمان، ما در این خط با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم بود.

شهباززاده متذکر شد: من از نزدیک تمرینات و آمادگی بازیکنان سایپا را طی 2 ماه اخیر شاهد بودم و با حضور مهاجمانی که در اختیار داریم تاکید می‌کنم، نظر منتقدان به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی بیان داشت: خط حمله سایپا متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و به همین دلیل معتقدم مهاجمان این تیم، نقطه قوت سایپا هستند و این ادعا با شروع رقابت‌های لیگ برتر اثبات خواهد شد.

لازم به توضیح است،‌ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از چند ماه تعطیلی، از روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه با حضور 18 باشگاه حرفه‌ای برگزار می‌شود.

سایپای البرز در نخستین هفته میهمان نماینده استان آذربایجان شرقی یعنی تراکتورسازی تبریزی است که فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف به مقام دومی دست یافت.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول