اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع جدید تیم فوتبال سایپای البرز:

سایپا را خانه خود می‌دانم

خبرگزاری فارس: مدافع جدید تیم فوتبال سایپای البرز خود را پرورش یافته این باشگاه دانست و گفت: خوشحالم پس از پنج سال به خانه خود بازگشتم.

سایپا را خانه خود می‌دانم

محسن ارزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: من فوتبال خود را از تیم‌های پایه سایپا آغاز کرده و همواره گفته‌ام که پیشرفت خود را مدیون این باشگاه می‌دانم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در سال‌های گذشته با سایپای البرز قرارداد نمی‌بست؟ گفت: در تیم‌های جوانان و امید سایپا بازی کرده‌ام و موارد بسیاری را از مربیان این باشگاه در تیم‌های پایه‌ای آموخته‌ام.

مدافع نارنجی‌پوشان کرجی افزود: البته در سال 86  شرایطی پیش آمد که مجبور به جدایی از سایپا شدم و این امر با توافق و تعامل مدیریت و کادر فنی بوده است.

ارزانی ادامه داد: امروز که پس از 5 سال برای دومین بار با سایپا قرارداد امضا کرده‌ام، احساس می‌کنم که به خانه اصلی خود بازگشت و از این انتخاب خوشحال و راضی هستم.

بازیکنان سایپا به 70 درصد آمادگی رسیده‌اند

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه میزان آمادگی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: سایپا نخستین تیمی بود که تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی و با هدایت مجتبی تقوی آغاز کرد.

ارزانی افزود: این امر فرصت خوبی را برای مجموعه تیمی سایپا فراهم کرد تا بتوانیم در آرامش کامل تمریناتی را برای آمادگی نهایی بازیکنان برگزار کنیم و در حال حاضر آمادگی تیمی ما در حدود 70 درصد است.

وی متذکر شد: اگر چه تا شروع رقابت‌های لیگ برتر زمان زیادی باقی نمانده است، اما می‌توانیم طی 2 هفته آینده به مرز آمادگی مطلوب رسیده و دیدارهای خود را آغاز کنیم.

سایپا توانایی قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی را دارد

ارزانی اظهار داشت: به طور قطع در چند هفته نخست بازی‌های لیگ برتر نواقصی خواهیم داشت که به مروز زمان و با انجام بازی‌های بیشتر این موارد نیز رفع خواهد شد.

به گفته وی، تمام بازیکنان و کادر فنی نارنجی‌پوشان کرجی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بوده و با شروع مسابقات رسمی این تیم نتایج در خور توجهی کسب خواهد کرد.

ارزانی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا می‌تواند مقام قهرمانی سال‌های گذشته خود را تکرار کند؟ گفت: ترکیب اصلی سایپا متشکل از بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: بنابراین ما هم از نیروی جوانی سود می‌بریم و هم دارای تجربه کافی برای مقابله با تیم‌های بزرگ و صاحب نامی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان هستیم.

مدافع سایپا تاکید کرد: هیچ کارشناسی پیش از آغاز مسابقات قول قهرمانی و یا موفقیت صد در صد نمی‌دهد، اما با توجه به فضای تمرینات معتقدم که ما توانایی قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی را داریم.

ارزانی در پایان گفت: به طور قطع سایپا در رقابت‌های لیگ برتر آتی در مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نبوده و برای شکست دادن تمام تیم‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول