اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

آماده رویارویی با تراکتورسازی هستیم / لیگ برتر را با کسب امتیاز آغاز می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای آغاز لیگ برتر و دیدار با تراکتورسازی تبریز آماده هستیم.

آماده رویارویی با تراکتورسازی هستیم / لیگ برتر را با کسب امتیاز آغاز می‌کنیم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا در میان تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر نخستین تیمی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و به همین دلیل فرصت بسیار خوبی برای آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنان ما فراهم کرد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه ما توانستیم استخوان‌بندی تیم فصل قبل را حفظ کنیم، بازیکنان ما هماهنگ بوده و با جذب نفراتی که نیاز داشتیم، در حال حاضر آماده آغاز لیگ برتر هستیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه سایپا چه تمهیداتی برای حضور در برابر تراکتورسازی دارد، گفت: ما در نخستین دیدار باید در تبریز به مصاف تیمی برویم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ شده است.

تقوی گفت: همچنین تراکتورسازی از نفرات بسیار خوبی برخوردار است که در کنار ده‌ها هزار تماشاگری که به ورزشگاه می‌آیند، کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

لیگ برتر را با کسب امتیاز آغاز می‌کنیم

وی متذکر شد: هدف سایپا قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدرجدولی در لیگ برتر دوره دوازدهم است و به همین دلیل اگر می‌خواهیم به هدف خود دست‌ یابیم باید در برابر تمام تیم‌های لیگ برتر با امتیاز زمین را ترک کنیم.

تقوی تاکید کرد:‌ بنابراین هدف ما در تبریز کسب امتیاز است و نمی‌خواهیم بازنده میدان باشیم و برای رسیدن به این مهم نیز برنامه‌ریزی داشته و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

وی یادآور شد: توان تراکتورسازی با فصل گذشته تفاوت کرده است چراکه برخی از بازیکنان اصلی این تیم جدا شده و با کادر فنی جدید به میدان می‌آیند، به همین دلیل شناخت کاملی از آنها نداریم.

نفراتی که می‌خواستم را جذب کردیم

سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا جدا شدن بازیکنانی چون انصاری‌فرد تاثیری در عملکرد سایپا نخواهد داشت،‌ گفت: انصاری‌فرد و دیگر بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند، هرکدام نفرات توانمندی بودند اما ما جایگزین‌های بسیار خوبی برای آنها داریم.

تقوی در پایان تاکید کرد: از نظر نفرات هیچ مشکلی نداریم و در هر پست از یک بازیکن حرفه‌ای و با تجربه سود می‌بریم که در کنار نفرات جوان، تیمی منسجم و قدرتمند را تشکیل داده‌ایم و من به این تیم امیدواری‌های بسیار دارم.

دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه آغاز می‌شود.

یک روز پس از آن یعنی جمعه سی‌ام تیر نیز تراکتورسازی تبریز میزبان نارنجی‌پوشان کرج خواهد بود و با برگزاری این دیدار، لیگ دوازدهم برای نماینده استان البرز استارت خواهد خورد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول