اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان البرزی در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در راستای توسعه ورزش فوتبال امسال مسابقات فوتسال بانوان البرزی تحت عنوان جام رمضان در این ماه مبارک برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان البرزی در ماه رمضان

ام‌البنین ازمشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزش فوتبال در استان البرز دارای اقبال بسیار مردمی است و جوانان زیادی در این استان علاقه‌مند به این ورزش هستند.

وی تصریح کرد: جوانان البرزی دارای استعداد بالایی در فوتبال هستند که با سرمایه‌گذاری مناسب و ایجاد امکانات مورد نیاز، فوتبال استان البرز رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان البرز و هیئت فوتبال این استان گفت: پس از تشکیل رسمی استان و ارتقا هیئت فوتبال به یک نهاد استانی، برنامه‌ریزی جامعی برای توسعه ورزش فوتبال انجام دادیم.

ازمشا ادامه داد: همچنین حضور باشگاه سایپا که در سطح حرفه‌ای فعالیت کرده و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در مرکز استان البرز موجب افزایش توجه‌ها به این رشته ورزشی شده است.

تلاش هئیت فوتبال البرز برای توسعه فوتبال بانوان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های انجام شده برای توسعه فوتبال بانوان در استان البرز اشاره کرد و گفت: بیش از 20 تیم بانوان در استان البرز فعالیت دارند که برنامه ما گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های آنها است.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما برگزاری منظم رقابت‌های فوتبال بانوان در استان البرز است.

ازمشا خاطرنشان کرد: در همین راستا مسابقات فوتسال بانوان البرز برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان به صورت جام رمضان برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در این رقابت‌ها 12 تیم حضور دارند و امیدوارم کیفیت بازی‌ها به صورتی باشد که افراد بیشتری از بانوان را جذب فوتبال کند.

لازم به توضیح است، با انجام قرعه‌کشی جام فوتسال بانوان البرز،‌ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مسابقات خود را از روز 25 تیر ماه آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول