اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز:

آماده حراست از دروازه سایپا هستم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان جدید تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با انجام تمرینات مضاعف و هماهنگی که با مدافعان تیم دارم، آماده حراست از دروازه سایپا برابر تراکتورسازی تبریز هستم.

آماده حراست از دروازه سایپا هستم

رحمان احمدی که فصل‌های گذشته را در سپاهان اصفهان حضور داشت و به تازگی به سایپای البرز پیوسته، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: زمانی که حضورم در سایپا قطعی شد، حتی یک لحظه فرصت را از دست نداده و در تمرینات حضور یافتم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در دیدار آتی سایپا و تراکتورسازی بازیکن شماره یک نارنجی‌پوشان کرجی خواهد بود؟ گفت: یک بازیکن حق دخالت در امور فنی به ویژه چینش بازیکنان در زمین را ندارد.

از نیمکت‌نشینی فراری نیستم

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: اعتقاد من این است که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تنها باید تمرکز خود را بر روی تمرینات قرار داده و به اموری که در حوزه اختیارات کادر فنی است، دخالتی نداشته باشم.

احمدی افزود: بنابراین سعی کردم با افزایش تمرینات و رسیدن به آمادگی لازم، نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و در حال حاضر آماده حراست از دروازه سایپا برابر تراکتورسازی هستم.

وی تاکید کرد: اگر کادر فنی نظر دیگری داشته باشد، آن را پذیرفته و هیچگاه از نیمکت‌نشینی فراری نبودم و سایپا دروازه‌بانان جوان خوبی دارد که همگی توان و آمادگی بالایی دارند.

این دروازه‌بان با بیان اینکه شناخت خوبی از تفکرات کادر فنی و نحوه بازی مدافعان سایپا طی دو ماه اخیر کسب کرده، گفت: یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت هر دروازه‌بانی هماهنگی با مدافعان است.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر این هماهنگی در خطوط مختلف تیم فوتبال سایپا به ویژه در خط دفاعی وجود دارد و در صورت اعتماد کادر فنی می‌توانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی درباره حریف این هفته سایپای البرز یعنی تراکتورسازی تبریز نیز یادآور شد: من سال گذشته در سپاهان حضور داشتم و با یک امتیاز اختلاف توانستیم تراکتورسازی را پشت‌سر گذاشته و به قهرمانی برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: تراکتورسازی تیم جنگنده‌ای است و فصل قبل ما و استقلال را آزار داد و در نهایت با خوش‌شانسی یک امتیاز بیشتر از این تیم کسب کرده و قهرمان شدیم.

احمدی در پایان اذعان داشت: تجربه بازی‌های گذشته برابر تراکتورسازی را به بازیکنان جوان سایپا منتقل و تاکید کردم که در تبریز یک لحظه غفلت خطرساز خواهد بود و امیدوارم در روز جمعه بتوانیم مانند فصل گذشته برابر تراکتورسازی موفق باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول