اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

سایپای واقعی را از هفته چهارم لیگ ببینید

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: سایپای واقعی را از هفته چهارم لیگ برتر ببینید.

سایپای واقعی را از هفته چهارم لیگ ببینید

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که در روزهای اخیر مطرح کردم، همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر طی هفته‌های نخست با مشکل ناهماهنگی روبه‌رو بوده و این امر طبیعی است.

وی تصریح کرد: به هر حال چند بازیکن از تیم سایپا جدا شده و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شده‌اند که برای هماهنگی آنها با تیم نیاز به زمان داریم و این مشکل را تیم‌های دیگر در لیگ برتر هم دارند.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مشکل ناهماهنگی بازیکنان سایپا چه زمانی برطرف می‌شود؟ گفت: تعداد بازی‌های تدارکاتی ما به اندازه‌ای نبود که بتوانیم پیش از آغاز لیگ همه بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

سایپای واقعی را از هفته چهارم لیگ ببینید

صادقی ادامه داد: به همین دلیل لازم است که چند دیدار کنار هم بازی کنیم تا بازیکنان بتوانند با تفکرات و برنامه‌های هم تیمی‌های خود آشنا شوند.

وی گفت: بنابراین سایپای واقعی را می‌توانیم از هفته چهارم لیگ برتر مشاهده کرده و ما سه هفته دیگر زمان لازم داریم تا بتوانیم به حداکثر توان تاکتیکی و تکنیکی دست یابیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر به نتیجه نخستین بازی تیمش اشاره کرد و عنوان کرد: کسب یک امتیاز در خانه حریف و آن هم تراکتورسازی که سابقه نائب قهرمانی لیگ برتر را دارد، ارزشمند است.

صادقی متذکر شد: اگر چه در این دیدار هر دو تیم نتوانستند بازی جذاب و تماشاگر پسندی را ارائه کنند، اما ما باهوش‌تر بازی کرده و در نهایت به حداقل هدف خود که نباختن بود نیز دست‌ یافتیم.

وی در پایان تاکید کرد: شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم و امیدوارم همین روند را بتوانیم در هفته‌های آینده تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول