اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز خواستار شد

حمایت بیشتر فوتبال‌دوستان البرزی از سایپا

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: یکی از مشکلات ما در فصل گذشته عدم حضور گسترده و تاثیرگذار تماشاگران در ورزشگاه بود و امیدوارم این امر در فصل آتی تکرار نشود.

حمایت بیشتر فوتبال‌دوستان البرزی از سایپا

مجید ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حمایت هواداران از تیم‌های مورد علاقه خود و به ویژه حضور آنها در ورزشگاه و هنگام برگزاری دیدارهای رسمی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع انجام مسابقات و رقابت‌ها به ویژه فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر نه تنها جذابیتی نخواهد داشت، بلکه تاثیر منفی در روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم میزبان دارد.

این بازیکن جوان نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به تعداد هواداران سایپا در استان البرز گفت: در این استان و همچنین شهرستان کرج جوانان بسیاری هستند که به سایپا علاقه داشته و آن را حمایت می‌کنند.

ایوبی متذکر شد: با این وجود در زمان برگزاری دیدارهای خانگی سایپا شاهد حضور اندک هواداران در ورزشگاه هستیم و این امر در فصل‌های گذشته به روحیه بازیکنان سایپا آسیب رسانده است.

وی تاکید کرد: بنابراین فوتبال‌دوستان البرزی اگر می‌خواهند ما در فصل دوازدهم لیگ برتر موفق باشیم، باید در ورزشگاه‌ حضور یافته و تیم خود را تشویق کنند.

امیدوارم امسال استقلال و پرسپولیس به کرج بیایند

هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور استقلال و پرسپولیس در کرج چه تاثیری در رشد فوتبال استان البرز خواهد داشت؟ گفت: ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که تمام دیدارهای سایپا با استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار می‌شد.

ایوبی گفت: بنابراین در برابر این دو تیم پرطرفدار کشورمان از حق میزبانی محروم بودیم و امیدوارم امسال شاهد حضور استقلال و پرسپولیس در کرج باشیم.

وی متذکر شد: در این زمینه مسئولان استانی و کشوری صاحب نظر هستند و آنها باید تصمیم بگیرند، لذا ما تنها می‌توانیم از مسئولان درخواست کنیم که شرایط میزبانی سایپا را در کرج فراهم کنند.

ایوبی در پایان اذعان داشت: از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم که این شرایط فراهم و نواقص ورزشگاه انقلاب کرج مرتفع شده، به همین دلیل امیدواریم که در فصل آتی لیگ برتر به مانند سال‌های گذشته مجبور به انجام بازی با سرخابی‌ها در تهران نباشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول