اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ابتدای مهرماه صورت می‌گیرد

هوشمندسازی 35 کلاس پایه ششم در شهرستان زابل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: تا ابتدای مهرماه سال‌جاری، 35 کلاس درس پایه ششم در شهرستان زابل هوشمندسازی می‌شود.

هوشمندسازی 35 کلاس پایه ششم در شهرستان زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تحول بنیادین شهرستان زابل اظهار داشت: ابلاغ‌های سیستمی همکاران فرهنگی در هر سه مقطع صادر شده است و پایان ساماندهی نیروی انسانی نیز به استان اعلام شد.

وی خطاب به اعضاء افزود: باید طوری برنامه‌ریزی کنید تا در قسمت پرورشی و بهداشت حق‌التدریس ایجاد نشود.

مدیر آموزش و پرورش زابل خاطر نشان کرد: در شهرستان زابل طوری برنامه‌ریزی شود تا کلاس دو جنسیتی وجود نداشته باشد.

معزی در زمینه راه‌اندازی مدارس قرآنی تاکید کرد و از معاون پرورشی خواست تا مدارسی را برای این مهم انتخاب کنند که همه عوامل آن قرآنی باشند.

وی از مدرسان کلاس‌های پایه ششم و دوم ابتدایی خواست که روزهای پنج‌شنبه هر هفته را در اختیار اداره باشند تا ضمن بازدید از کلاس‌های فوق در مدارس در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش زابل از اختصاص 350 میلیون ریال برای هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم خبر داد و گفت: این مبلغ بین 35 واحد آموزشی تقسیم شده و هر مدرسه با 10 میلیون ریال کلاس پایه ششم خود را باید تا اول مهر ماه امسال هوشمندسازی کند.

معزی افزود: تمام شرایط لازم برای اجرای نظام 3-3-6 در شهرستان زابل آماده است و هیچ گونه نگرانی برای اجرای آن در شهرستان زابل وجود ندارد.

* برای رفع اشکال معلمان کارگاه آموزشی مستمر برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش زابل همچنین در جلسه هم‌اندیشی مدیران مجتمع آموزش و پرورش زابل به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت ماه رمضان بیشتر از آنکه به روزه و شب زنده‌داری باشد به قرآن و درک قرآن است.

معزی گفت: هدف از اجرای تحول بنیادین، مشاهده لبخند رضایت بر چهره مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: چون حکم کارگزاری حکومت الهی و دینی داریم لذا وظیفه تربیت دینی و الهی دانش‌آموزان بر عهده ماست و همه موظف هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که موجبات رضایت امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زابل بیان داشت: کار تربیت دانش‌آموزان را با هدف تربیت مهدی یاور و پرورش یاور امام زمان (عج) پیگیری می‌کنیم و اعتقاد داریم که امام زمان ناظر بر اعمال ما و با توجه به نیت الهی ما عنایت ویژه به کار ما دارد و به لطف آقا امام زمان(عج)، همه موانع از سر راه تربیت برداشته خواهد شد.

معزی از بسته‌های آموزشی به جای کتاب درس نام برد و افزود: بسته‌های آموزشی شامل سی‌دی و کتاب، جزوه و نشریه و... بوده و ابزار آموزش صرفاً کتب درسی نیستند بلکه سایت‌ها و نرم‌افزارهای متعددی در امر آموزش موثر خواهند بود.

وی اضافه کرد: فضاهای آموزش صرفاً به کلاس درس محدود نخواهند شد و فضای کارگاه، آزمایشگاه، محیط مدرسه، مسجد محل، موزه، مصلی، پارک و اردوگاه‌ها همه در فراهم‌سازی تربیت به عنوان محیط موثر هستند.

مدیر آموزش و پرورش زابل تاکید کرد: برای رفع اشکال آموزشی معلمان مقرر است در همه پنجشنبه‌ها، کارگاه آموزشی سرگروه‌های آموزشی و پایه‌های ابتدایی به صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول