اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان:

سازمان آب منطقه‌ای بدون هماهنگی سالن رقابت سپک‌تاکرا را گرفت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان گفت: سازمان آب منطقه‌ای بدون هماهنگی سالن رقابت سپک‌تاکرا را گرفت و به رشته ورزشی دیگری اختصاص داد.

سازمان آب منطقه‌ای بدون هماهنگی سالن رقابت سپک‌تاکرا را گرفت

محسن طالبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سازمان آب منطقه‌ای سالنی را برای تمرینات ورزشکاران کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان قرار داده بود، اظهار کرد: با این حال در این چند وقت اخیر و بدون هماهنگی، رقابت‌های دیگری در این سالن اجرا شد.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان آب منطقه‌ای می‌توانستند دست‌کم با تماس یک تلفن سپک‌تاکرا‌کاران استان اصفهان را در جریان رقابت‌های ورزشی باشگاه قرار داده و از بروز مسافرت‌های بی‌جای ورزشکاران این رشته که بیشتر از مناطق اطراف اصفهان هستند جلوگیری کنند، تاکید کرد: مسئولان سازمان آب منطقه‌ای حتی زحمت برقراری یک تماس ساده تلفنی را به خود نمی‌دهند.

مسئول کمیته سپک‌تاکرا استان اصفهان ادامه داد: این کمیته به مانند گذشته برنامه‌های ورزشی خود را در پارک‌های شهر و بی‌منت سازمان آب منطقه‌ای برقرار می‌کند.

وی بیان داشت: کمیته سپک‌تاکرا فعالیت این رشته ورزشی را در سه شهرستان لنجان، زرین‌شهر و شاهین‌شهر آغاز کرده و قصد دارد توسعه این رشته ورزشی را در سایر شهرستان‌های استان اصفهان نیز با جدیت ادامه دهد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول