اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

جهاد کشاورزی در مدیریت آب نقش ایفا کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید در بخش مدیریت آب در کشور نقش ایفا کند و به این دلیل باید کوشید تا قانون در این باره تغییر کند.

جهاد کشاورزی در مدیریت آب نقش ایفا کند

شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی مدیریت آب تنها با وزارت نیرو است در صورتی که این امر بسیار اشتباه است و متولی کشاورزی نیز باید در بخش مدیریت آب اعمال نظر کند و باید قانون برای این مهم تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی بیشتر بر مسائل اشراف دارد، تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید در مدیریت آب کشور نقش ایفا کند و به این دلیل باید کوشید تا با اصلاح قانون در این باره گامی برداشته شود و باید نظر جهاد کشاورزی در این باره صائب‌تر باشد.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط کنونی آب در استان خوزستان افزود: باید کوشید تا کشاورزان بتوانند از آب پشت سد‌ها استفاده کنند و به این دلیل باید در راستای احداث شبکه های آبیاری در پایین دست سد‌ها گامی برداشته شود و تنها ساخت سد و افتتاح آن چاره‌ای برای حل مشکلات نیست.

نجفی با اشاره به اینکه شهرهای خوزستان برپایه کشاورزی اداره می‌شوند، افزود: باید مشکلات تأمین آب کشاورزان را برطرف کرد و تنها راه رفع این مشکلات ایفای نقش جهادکشاورزی در امر مدیریت آب است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خاطرنشان کرد: مشکل کشاورزان باید حل شود و به این دلیل مجمع نمایندگان خوزستان برای رفع مشکلات کشاورزان تلاش ویژه‌ای را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول