اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اکثر شهرهای خوزستان با بحران کمبود آب شرب مواجه هستند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکثر شهرهای خوزستان با بحران کمبود آب شرب در تابستان امسال مواجه هستند.

اکثر شهرهای خوزستان با بحران کمبود آب شرب مواجه هستند

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 50 روستای آبادان با کمبود جدی آب مواجه و در حال حاضر با قطعی مکرر آب روبرو هستند.

وی ادامه داد: بحران کمبود آب شرب نه فقط مختص آبادان است بلکه اکثر شهرهای خوزستان با این مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آب آبادان که قرار بود از طریق طرح غدیر از دز تأمین شود متأسفانه از حوضچه‌های کشاورزی سرباز دشت آزادگان تامین می‌شود و عدم داشتن کیفیت مطلوب به این دلیل است.

انصاری در ادامه بر لزوم تسریع در تکمیل فاز دوم تصفیه خانه طرح جامع آب آبادان و روستاهای اطراف تأکید کرد و گفت: در راستای امکان خدمات رسانی بهتر به شهروندان و جلب رضایت آنان، تکمیل فاز دوم تصفیه خانه طرح جامع آب آبادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به افت شدید فشار آب در اکثر روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار افزود: لوله انتقال آب از تصفیه‌خانه کشتکار تا نبی خضر 24 اینچی است که بایستی به این لوله تعویض و حجم آن افزایش یابد تا مشکل افت فشار آب در روستاها رفع شود.

وی از وزارت نیرو خواست امکانات و اعتبارات مناسبی برای رفع مشکلات آب و برق شهرهای آبادان و خرمشهر اختصاص دهند تا مردم در تابستان امسال با بحران جدی تأمین آب شرب مواجه نشوند.

انصاری از پیگیری جدی این موضوع از طریق وزارت نیرو خبر داد و گفت: امیدواریم وزیر نیرو موضوع اجرای کامل طرح غدیر و تأمین آب این طرح از دز را در دستور کار این وزارتخانه قرار دهد تا مردم شیرینی اجرای این طرح را بچشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول