اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری

کاراته‌کاران سیرجانی با کسب 7 مدال طلا خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: مربی و سرپرست تیم اعزامی کاراته شهرداری سیرجان به مسابقات کشوری گفت: این تیم موفق شد با کسب 7 مدال طلا مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کند.

کاراته‌کاران سیرجانی با کسب 7 مدال طلا خوش درخشیدند

داوود نیک‌بخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: سی‌امین دوره مسابقات کشوری کاراته در قزوین به سبک وادوکای با شرکت 16 تیم از استان‌های مختلف کشور با حضور بیش از 700 نفر برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات نمایندگان استان کرمان شامل کاراته‌کاران امیرحسین مکی‌آبادی، محمدامین پورصادقی، علی سلطانی، رامین رضازاده، مجید کامجو، مصطفی عباسی و امیرطاها برفه‌ای مدال طلا را دریافت کردند.

نیک‌بخت بیان داشت: در این مسابقات پوریا سلطانی، حسین صادقی، علی خواجه، آرمین اسماعیلی و محمدجواد یزدی و حسین طالبی به مدال نقره و کسب رتبه دوم دست یافتند و هشت نفر هم مقام سوم و مدال برنز را گرفتند که شامل پیمان احمدی، محمرضا کدخدایی، عباس مرادی، محمد سلطانی، علی مشکین‌قلم، محمد عباسی، علیرضا ابکار و محمدجواد صادقی هستند.

مربی و سرپرست تیم اعزامی کاراته شهرداری سیرجان به نمایندگی از تیم استان کرمان به سی‌امین دوره مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم شهرداری سیرجان به نمایندگی از تیم استان کرمان مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم‌های مازندران، قزوین و گیلان اول تا سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم کاراته سیرجان اهدا شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول