اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران خبر داد

کسب مدال طلای کاراته‌کای مازندرانی در رقابت‌های آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته مازندران از کسب مدال طلای ملی‌پوش مازندرانی در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا در تاشکند خبر داد.

کسب مدال طلای کاراته‌کای مازندرانی در رقابت‌های آسیا

علی سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس‌ در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار شد، ملی‌پوش مازندرانی با اقتدار قهرمان شد.

وی گفت: علی بهبود به عنوان کاراته‌کای نوجوان مازندرانی در بخش کاتای انفرادی موفق به گردن آویز طلا شد.

رئیس هیئت کاراته مازندران در ادامه از نایب قهرمانی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: تیم ملی کاراته نوجوانان ایران پس از ژاپن نایب قهرمان آسیا شد.

سلطانی ادامه داد: در این مسابقات ژاپن با پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز قهرمان و تیم ملی کاراته ایران با سه مدال طلا، دو نقره و چهار برنز نایب قهرمان آسیا شد.

وی همچنین از عنوان سومی تیم میزبان خبر داد و یادآور شد: ازبکستان میزبان این مسابقات با یک مدال طلا و سه مدال نقره به مقام سومی ایستاد.

این مسئول در ادامه از کسب مقام قهرمانی تیم کاراته مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: مسابقات کاراته قهرمانی کشور که در چهار رده سنی به میزبانی مازندران در چالوس برگزار شد در نهایت با قهرمانی مقتدرانه مازندران به پایان رسید.

رئیس هیئت کاراته مازندران درباره لیگ کاراته قهرمانی استان متذکر شد: لیگ کاراته قهرمانی استان در دو بخش مردان و زنان و با حضور تمام شهرستان‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی در پایان مهم‌ترین مشکل حال حاضر هیئت کاراته را نداشتن خانه اختصاصی کاراته عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به حضور پرشور ورزشکاران دختر و پسر در این رشته ورزشی خانه اختصاصی کاراته برای مازندران ضروری است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول