اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند:

بانوان نهاوندی قهرمان مسابقات چندجانبه کاراته شدند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: بانوان نهاوندی در رشته کاراته قهرمان مسابقات چندجانبه استان‌های غربی کشور شدند.

بانوان نهاوندی قهرمان مسابقات چندجانبه کاراته شدند

سعید کولیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: رقابت‌های کاراته بانوان غرب کشور به صورت چندجانبه با شرکت 10 تیم از هشت استان غربی کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند در رشته کاتا و رشته کمیته در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان در رده خواهران ورزشکار و کاراته برگزار شد که 150 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی گفت: در نهایت در رشته کمیته و رشته کاتا به ترتیب نهاوند اول شد، لرستان دوم شد و تیم استان البرز موفق به کسب رتبه سوم شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه در رشته کاتا و کمیته در رده سنی نونهالان نفرات برتر هر رده مشخص شد، ادامه داد: در رشته کاتای نونهالان مریم جوزایی از نهاوند، کاتای نوجوانان مینا مومیوند از نهاوند و در رشته کاتای بزرگسالان نگین جابری از نهاوند اول شدند.

وی گفت: همچنین در رشته کمیته نیز در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان به ترتیب نگین جابری، رقیه بازوند و فاطمه هاشمی هر سه از نهاوند رتبه نخست را به دست آوردند.

کولیوند گفت: از استان لرستان در رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان پریا نجاتی، مهشید بابایی، راحله موسوی به ترتیب نفرات اول رشته‌های کاتا و کمیته در این استان شدند.

وی افزود: از استان البرز در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان به ترتیب ثمین قرینه، مهدیه حسینی و آیسان سیفی نفرات اول رشته‌های کاتا و کمیته شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند از فعالیت دو باشگاه ورزشی ویژه خواهران در رشته کاراته در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: 75 نفر از خواهران ورزشکار علاقه‌مند به این رشته ورزشی زیر نظر مربیان مجرب کشوری خانم لیلا سلگی و فاطمه سلگی به صورت هفتگی تمرین می‌کنند.

وی گفت: شهرستان نهاوند توانسته با زیرساخت‌های مناسب ورزشی در این رشته حائز رتبه برتر استان‌های غربی کشور شود که این مهم قابل توجه است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول